Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Ερχόσαστε για ένα...ρόφημα;



..........Que veux-je? Douce vie!......
...........Τι θέλω;  Γλυκιά ζωή.........


..........Bonjour  mon coeur, bonjour.....
..........Καλημέρα καρδιά μου, καλημέρα.......



..........Approche donc ma belle....
..........Πλησίασε λοιπόν , ωραία μου.....

Μετά από τόσα κουτιά που έφτιαξα για δώρα, είπα να φτιάξω και ένα κουτί για τσάι και  βότανα,  για μένα.
Θα μου πείτε τώρα, τι σχέση έχει το τσάι και τα βότανα με τα γράμματα, τα ποιήματα; Καμιά.
Ούτε εγώ έχω καμιά σχέση μαζί τους. Δεν πίνω κανένα ρόφημα.
Πίνουν άλλοι. Φίλοι και συγγενείς.
Για μένα το κουτί , για εκείνους το περιεχόμενο.


Μου αρέσουν  τα κουτιά, επιβεβαιώνω την  Έφη , που λέει ότι έχω μανία με αυτά. Άλλωστε όλοι κάποια μανία έχουμε. Έφτιαξα λοιπόν το δικό μου κουτί και το περιποιήθηκα ιδιαιτέρως.




Ποιήματα μου άρεσαν; Νάπκιν με ποιήματα του έβαλα.
Πιατέλες με φρούτα και γλυκά , από χαρτί.
Ολάνθιστη κούπα , από χαρτοπετσέτα.



Στο καπάκι, χαρτί, χαρτοπετσέτα και νάπκιν και πατίνα για την μέσα μεριά.



Νάπκιν για την έξω μεριά και πατίνα στις ακμές του κουτιού.
Διακριτικά με χρυσό ανεξίτηλο μαρκαδόρο, τόνισα κάποια γράμματα.



Έβαψα και το εσωτερικό και τα χωρίσματα....
Έβαλα νάπκιν και στις εσωτερικές πλευρές.

Τι περιμένει τώρα;
Μα φυσικά τους καλεσμένους.
Τι λέτε, Ερχόσαστε για ένα ρόφημα;




40 σχόλια:

  1. Tέλεια δουλειά...να το πιείς στο ποτήρι...χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το θαυμάζω ώρα τώρα!!!!!!Είναι υπέροχο!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαρίστως έρχομαι για το ρόφημα, έτσι ζεστό-ζεστό που θα είναι.Πανέμορφο!!!! Πολλά φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΧ ΚΑΙ ΝΑ ΗΞΕΡΕΣ ΤΙ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ ΞΕΣΗΚΩΣΤΡΑ!!!ΑΝ ΤΟ ΠΕΤΥΧΩ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΩ.ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΜΟΤΙΒΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΦΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ.ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ!!!!ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έρχομαι έρχομαι είμαι κι άρρωστη οπότε μου χρειάζεται.Υπέροχο το κουτί σου κράτα το εσύ και δόσε σε μένα τα ροφήματα.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία δουλειά κάνεις, φιλενάδα, τη ζηλεύω!
    Το κουτί φανταστικό. Ευχαρίστως να έλθω για ρόφημα αλλά επειδή δεν πίνω ροφήματα, να πάρω το κουτί;;;
    Όχι τίποτ' άλλο, για να ψάξω να δω πώς στην ευχή το φτιάχνεις τόσο τέλειο κι' εγώ δεν μπορώ!!!!!
    Να έχεις μια χαρούμενη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έρχομαι!!!
    Μπισκοτάκια να φέρω για το τσάι μας???

    ΤΕΛΕΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Avec plaisir ma chere!Vous etes tres talentueuse et accueillante en meme temps!
    Το κουτι ,εξαιρετικο και ορθογωνιο οπως μου αρεσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομίζω ότι ειναι το ωραιότερο κουτί που εχω δει!! Ζηλεύω που δεν έχω!! Τσαγάκι εχω, το κουτί θέλω!!!Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έρχομαι, ετοίμασε το δικό μου ρόφημα που θέλω να είναι πράσινο τσάι με ρόδι!!! Είναι το αγαπημένο μου!!!
    Έγραψες πάλι.....είναι θαυμάσιο, υπέροχο, εξαιρετικό, μπράβο!!
    φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΥΠΕΡΟΧΟ ΟΠΩς ΠΑΝΤΑ!ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩς ΘΑ ΕΠΙΝΑ ΚΆΤΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΑ ΝΤΑΜ ΣΩΣΩ!!!!!!!!
    Ω! ΤΙ ΒΛΕΠΩ! ΚΟΥΤΙ! ΠΑΛΙ ΚΟΥΤΙ!! ΜΑ ΤΙ ΚΟΥΤΙ!!!!!!! ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ! ΒΕΡΑΜΑΝ ! ΞΕΧΩΡΙΖΩ ΤΟ ΦΛΥΤΖΑΝΙ ΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΕΛΟΥΔΙΑ ΦΟΥΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΛΙΠΑ!!!!!!!! ΓΙΑ LIMOGES ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ, ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΕ VINCENNES ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ Η ΣΕ ROSENTHAL ΘΑ ΕΛΕΓΑ!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ♡°
    º✿
    º° ♥✿
    Olá, amiga!
    Gostei...muito bonito.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ❣✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ηρθα, ήρθα, την κουπα μου παρακαλώ!
    Κοιτα να δεις τωρα τι θα σου πω, δεν ξερω τι θα βάλεις μέσα στο κουτί ,αλλά μην σκευτείς να κλείσεις το καπάκι! ειδικά η μέσα πλευρα είναι έργο τέχνης! Τοσα ειδη χαρτιών και δένουν απόλυτα!
    Τι άλλο να πω; Α, ναι, το δικό μου με λίγη ζαχαρη παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα κουτιά σου πάντα μοναδικά. Ερχόμαστε όλες...να δω τι θα μας κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι ύστερα με κατηγορείς εμένα για λαοσύναξη.
    Μ' αυτές όλες αντε να πιούμε ρόφημα με την ησυχία μας...
    Εχεις αποκτήσει κουτοαποκλειστικότητα!
    Σε παραδέχομαι,συμφωνώ με την Νίκη που λέει οτι θαυμάζει το ταίριασμα και την απόλυτη ενσωματωση διαφορετικών χαρτιών,είναι κάτι που δε το τολμώ καν. Να μην πω για το βάψιμο μέσα-έξω,που εγω εκτός απο τεμπελιά φοβάμαι και τα χημικά.
    Υποκλίνομαι!λυπάμαι που δε μπορώ να το πω στα γαλλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σωσώ μου
    Πολύ όμορφο το κουτάκι!!!!!Εύχομαι να είσαι καλά.
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κορίτσια,
    merci beaucoup......σας ευχαριστώ που δεχθήκατε την πρόσκληση για ρόφημα.Το κουτί είναι γεμάτο, αλλά δεν το φωτογράφισα. Έχει 9 θέσεις για φακελάκια, όλες γεμάτες. Τίλιο, φασκόμηλο, τσάι του βουνού, δίκταμο, λουίζα, αγριάδα, μέντα, χαμομήλι και ένα χαρμάνι τσαγιού με γαρύφαλο και κανέλλα. Φτάνει για όλες, άρρωστες και μη.
    Τώρα η μπέττυ που θέλει πράσινο τσάι με ρόδι ας αρκεστεί στο απλό τσάι του βουνού.
    Η madame Εφήήήή σε πορσελάνη bavaria.
    Για χάρη της Νίκης, θα αφήσω το κουτί ανοιχτό.
    Η Χρύσα, σίγουρα να φέρει μπισκοτάκια και σίγουρα με χριστουγεννιάτικα σχέδια.
    Και όσες έχουν ...πονηρό σκοπό και έρχονται για το κουτί και όχι για το ρόφημα, ευχαρίστως να τους φτιάξω ένα άλλο, γιατί ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΝΩ !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άργησα – που να μαζευτώ νωρίς με τέτοια λιακάδα σήμερα – περίσσεψε κανένα φακελάκι τσάι με άρωμα βανίλια!!! Το κουτί πραγματικό έργο τέχνης… και φυσικά θα πρέπει να μένει πάντα ανοιχτό!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κουτι για κουτι δεν εχει αφησει η Σωσω,χαχαχαχα!!!!!και η αληθεια ειναι οτι το ενα ειναι καλυτερο απο το αλλο!!!ειναι υπεροχο κατακουζηνα μου!!!!!φιλια πολλα χ2 misirlou k maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΩΡΕ Η ΑΝΤΟΥΑΝΕΤ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΙΕΙ ΤΟ ΤΣΑΓΑΚΙ ΤΗΣ ΜΕ ΗΣΥΧΙΑ; ΑΚΟΥ ΚΟΥΤΟΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ! ΜΗΝ ΤΟ ΔΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΑΣ ΞΕΝΟΣ! ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΝΑΕΙ ΓΙΑ ΚΟΥΤΗ! ΣΩΣΩ ΜΟΥ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ; ΟΧΙ ΠΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ομορφοοοοοο!!!!!και αυτο το φλυτζανι με τρελαινει
    σε ενα τετοιο θα επινα και τσαι μαυρο που δεν το πινω
    γεια στα χερια σου !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Νου αρέσουν πολύ κι εμένα τα κουτιά κι αυτό είναι ένα από τα πιο όμορφα που έχω δει! Τέλεια δουλειά, πραγματικό έργο Τέχνης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Mon Dieux !!!!Ma chere amie , madame σωσώ αποδέχομαι την πρόσκλησή σας και θα είμαι εκεί!!!Μόνο που αντί για τσαγάκι θα μου κάνεις καφεδάκι!!!
    Θάρθω μόνο και μόνο να θαυμάσω από κοντά αυτό το καταπληκτικό κουτί!!!!....θάχει και καρυδάκια???
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπητή Σωσώ.
    Κι άλλη φορά έχω παραδεχτεί την άγνοιά μου ως προς τις κατασκευές, τις οποίες φυσικά και θαυμάζω. Όμως τα όσα φτιάχνεις είναι τόσο όμορφα που αν και δεν είμαι φίλος των ροφημάτων αποδέχομαι την πρόσκληση για ένα τσάι.
    Νάσαι καλά και καλημέρα από την ξενητιά
    Ντένης Κονταρίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπράβο, πολύ όμορφο, τι λέω, καταπληκτικό, υπέροχο το κουτάκι και πολύ χρήσιμο. Το έφτιαξες μόνη σου ή το αγόρασες αδιακόσμητο; Μεγάλη χάρη θέλω: αν το αγόρασες από κάπου, μπορείς να μου πεις, σε παρακαλώ, πού μπορώ να βρω κι εγώ ένα; Πολλά χρόνια ψάχνω από τότε που κάνω συλλογή από τσάι. Σε ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εξαιρετικό!!! Αληθινό έργο τέχνης!!!!!
    Άμα έχει γούστο ταλέντο και όρεξη ο άνθρωπος....
    Πολλά πολλά "Μπράβο"!!!!
    Φιλιά
    καλημέρα & καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το κουτάκι,είναι πραγματικά τέλειο,αρμονικά ταιριασμένα τα μοτίβα!
    Τα ροφήματα μ΄αρέσουν,αλλά θέλω από δίπλα και το κουτί,τόσο μου άρεσε.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αμέ, αμέ, ερχόμαστε. Πολύ όμορφα, τα κουτιά είναι και δική μου αγάπη, έχω συλλογή...

    to alataki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι όμορφη ανάρτηση... δεν υπάρχει περίπτωση να αρνηθώ ένα ρόφημα από το σπιτικό σου! Το κουτάκι είναι υπέροχο, ρομαντικό και το φλυτζανάκι με τα λουλουδάκια είναι απλά τέλειο! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν ξέρω πως καταφέρνεις να φτιάχνεις τις όμορφες δημιουργίες αλλά τις αναρτήσεις και τους συνδυασμούς τους τους λατρεύω!

    Μ΄αρέσουν τα ροφήματα...και η γαλλική ποίηση. Για κουτί δεν λέω τίποτε, μιας και όλοι μας θα θέλουν από ένα και μετά θα μπλέξεις!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χαίρομαι που ανταποκριθήκατε στην πρόσκλησή μου.Δύο κύριοι ''σπάνε'' την γυναικοπαρέα και φυσικά είναι ευπρόσδεκτοι.
    Ο αγαπητός Ντένης που ήρθε από την Νέα Υόρκη, έστω και αν δεν είναι λάτρης των ροφημάτων, όπως λέει και
    ο Γιώργος από την Σάμο.
    Βλέπω ότι πολλές ''ξεσκονίσατε'' τα γαλλικά σας και καλά κάνατε, γιατί ότι το αφήνεις σε αφήνει.
    Και για όσες δεν το κατάλαβαν, όταν αγόρασα το κουτί,είχε το φυσικό χρώμα του ξύλου. Για κακή του τύχη, του άλλαξα ...την όψη και το έφτιαξα όπως το βλέπετε με decoupage.Με napkin, χαρτί, χαρτοπετσέτα, ακρυλικά χρώματα και πατίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ναι θα ήθελα ένα τσάι παρακαλώ και μέσα στο κουτί σου με τα βότανα ρίξε εδώ κι εκεί κομμάτια ξύλου κανέλας! Τι ιδέα θεέ μου ! Τι ρομαντικό! Αχ! Μάλλον σε λάθος εποχή γεννήθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θα περάσετε τέλεια!!! Εμένα μου φτάνει που με γέμισες γεύσεις, εικόνες και μυρωδιές!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καλημέρα..είμαι καινούργια στην γειτονιά και πολύ fan της μαγειρικής..έχω ένα μικρό παιδάκι και του ζυμώνω ψωμάκι.έχω ακόμα μέλλον γιατί θέλω να κάνω πετυχημένες πίτες,γλυκά του κουταλιού και άλλα..οπότε θα τα λέμε συχνά.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ δελεαστική η πρόσκληση... τσαγάκι και κουβεντούλα για όμορφες κατασκευές όπως η δικιά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή