Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Τεχνική παλαίωσης και decoupage, σε καδράκια από mdf.


Το ξύλο και το mdf  που  βάφονται για πρώτη φορά , δεν χρειάζεται  να τα περάσουμε αστάρι ( νερού) . Τα βάφουμε κατ΄ευθείαν με ακρυλικό χρώμα , αφού τα τρίψουμε ελαφρά  με γυαλόχαρτο , για να λειανθούν τυχόν ανωμαλίες που υπάρχουν στην επιφάνεια , ή στο τελείωμά τους .
Το ήδη βαμμένο ξύλο ή mdf το τρίβουμε με γυαλόχαρτο , το περνάμε με αστάρι και στην συνέχεια το βάφουμε με ακρυλικό χρώμα .
Το καδράκι αυτό, έχει γύρω- γύρω πατούρα , που εκτελεί χρέη κορνίζας .
Αφού το τρίψουμε ελαφρά με γυαλόχαρτο, βάφουμε την πατούρα-κορνίζα με το χρώμα που θέλουμε - σαν βάση - και αφήνουμε να στεγνώσει καλά.
Εγώ διάλεξα ένα καφέ σκούρο.


Πάνω από το χρώμα - βάση , μπορούμε αν θέλουμε , να βάλουμε και πινελιές από άλλα χρώματα .
Όχι όμως περισσότερα από δύο .
Εγώ επέλεξα το σιέλ και το κόκκινο .
Άφήνουμε να στεγνώσουν και οι πινελιές τελείως .


Με  κερί ή ρεσώ (για τις μικρές επιφάνειες )
ή με πάστα κεριού ( για τις μεγάλες επιφάνειες )................


......... περνάμε την κορνίζα , προσέχοντας το κερί να πάει σε όλα τα σημεία .
Η ποσότητα του κεριού δεν πρέπει να είναι υπερβολική .
Απλά να έχει πιάσει όλη την επιφάνεια της κορνίζας .


Πάνω από το κερί , περνάμε ένα δεύτερο χρώμα , διαφορετικό από το πρώτο .
Εγώ με το ίδιο χρώμα που πέρασα την κορνίζα , πέρασα και όλη την υπόλοιπη επιφάνεια του mdf .
Μπορούμε όμως να βάψουμε , αν θέλουμε , άλλο χρώμα την κορνίζα και άλλο την υπόλοιπη επιφάνεια.
Και στις δύο περιπτώσεις , αφήνουμε να στεγνώσει και αυτό το χρώμα , πολύ - πολύ καλά.


Με το γυαλόχαρτο , αρχίζουμε να τρίβουμε τα σημεία της κορνίζας , εκεί που θέλουμε να εμφανιστούν , το χρώμα της βάσης και οι πινελιές .
Όσο περισσότερο τρίβουμε , τόσο περισσότερο θα εμφανίζονται τα από κάτω χρώματα.
Αν το τρίψιμο είναι διακριτικό , διακριτική θα είναι η εμφάνιση των άλλων χρωμάτων.


Βρίσκουμε τώρα το θέμα που θα βάλουμε.
Εγώ διάλεξα μπουκέτα λουλουδιών από ριζόχαρτο , που τα έκοψα με το χέρι .


Βάζουμε το ριζόχαρτο με το θέμα , πάνω στο mdf - στην θέση που το θέλουμε - και περνάμε από πάνω το πινέλο , βουτηγμένο στην κόλλα για decoupage , έως ότου το θέμα κολλήσει τέλεια και χωρίς ζάρες,  στην επιφάνεια.
Μερικές - μερικές , μην αναστενάζετε ( Για τις ζάρες ) .
Σε επιφάνειες που δεν έχουν καμπύλες , το ριζόχαρτο είναι λίγο δύσκολο να κάνει ζάρες .
( Νομίζω ) .
Εσείς ξέρετε καλύτερα . ( Οι αναστενάζουσες ) .


Όταν η κόλλα στεγνώσει τελείως κάνουμε ενσωμάτωση του θέματος με πατίνες.


Όταν στεγνώσει η πατίνα, μετά από δυο 24ωρα περίπου , περνάμε 3-4 χέρια βερνίκι νερού.


Με την τεχνική της παλαίωσης , δεν κάνουμε μόνο τις κορνίζες .













Μπορούμε να κάνουμε και ολόκληρες επιφάνειες .
 

























Όπου έχω κάνει λάθος στην τεχνική ή στην διατύπωση, διορθώστε με .

97 σχόλια:

  1. Καλέ τι έκανες πάλι???? Τι να πρωτοσχολιάσω τώρα εγώ που όλα είναι ένα κι ένα???? Με ζάλισες μάνα μου που λένε και στην Καλαμάτα... 'Ολα είναι πανέμορφα Σωσώ μου!

    ΥΓ Χτύπησε η ''παλία νιότη'' και νόμιζε την ξέχασα, κουνια που την κουναγε να της πεις αμα μιλησετε!

    Τα φιλιά μου και την Αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιιιιιιιιιιιιιιι ποτε τα εκανες ολα αυτααα?κι ειναι και ωραια παναθεμα τα!!!!Σωσω δε σου ειπα να μην κανεις συντομα αναρτηση !!!!!!!!Ποτε θα κανω χειροτεχνια???θα εχω παλι να απαντησω σε τοσα σχολια!!!!Ρακος με εχεις κανει!!
    Δες Χαρουλινι ποσα εχει φτιαξει!!!!Εμας δε μας αφηνει ομως...μας απασχολει συνεχως με το μπλογκ της και με αααλλλααα.....και που χρονος να φτιαξουμε το κατι τι μας!!!
    παω για μαθημα.........και θα επιστρεψω ....μην το καψετε μοναχες σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ "όλα αυτά" είναι παλιά, μας τα'χει ξαναδείξει, μην καρφωνεσαι !!

      Διαγραφή
    2. Πες τα βρε Νίκη που θα νομίζει ο κόσμος πως είχε αποσυρθεί για να δημιουργήσει στο καταφύγιό της...κι αυτή δεν άφησε χωράφι για χωράφι...όλα τα όργωσε!

      Διαγραφή
  3. Είναι όλα, όλα όμως, υπέροχα!!! Εγώ δεν ασχολούμαι, αλλά μερικά blog (και το δικό σου είναι ένα απο αυτά) με βάζουν στο τριπάκι να αρχίσω να μαθαίνω και εγώ! Το θέμα είναι πότε θα πάρω την απόφαση!! χαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι είναι όλα αυτά-πόσα έφτιαξες!
    Είναι όλα πανέμορφα,ποιο να διαλέξω και ποιο ν΄αδικήσω!
    Το tutorial πέτυχε,δεν έτυχε,γιατί η δασκάλα είναι αστέρι.
    Να τα χαρείς,Μαρία μου,όλα τα υπέροχα έργα σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Σώσω μου!!!έχει δίκιο η Αλεξάνδρα το ένα καλύτερο από το άλλο!!!υποθέτω πως δεν γίνανε όλα μαζί εε΄;γιατί αλλιώς θα μας τρελάνεις !!και όμορφα και γρήγορα!!γιατί αν είναι έτσι εσύ κορίτσι μου δεν είσαι για εδώ!!!χιχι.φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όσο και αν μου αρέσει να βλέπω αυτήν την τεχνική, δεν μπορώ να την καταφέρω με τίποτα!!!!!! Παρόλο που χρησιμοποιώ ψιλό γυαλόχαρτο, όταν πάω να τρίψω για να φανεί το κάτω χρώμα μου βγαίνουν φλούδες και δεν γίνεται και τόσο διακριτική η παλαίωση. Και τελικά καταλήγω να το χαλάσω............
    Μου αρέσουν πολύ όλα τα έργα σου!!!!!!
    Μπράβο σου.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαναταστικά όλα! Θα ξεχωρίσω την καρέκλα γιατί θέλω να κάνω τις δικές μου κάποια στιγμή! Να προσπαθήσω δηλαδή και να γίνουν έστω λίγο εμφανίσιμες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η παλαιωση είναι αγαπημένη μου τεχνική, την πετυχαίνω σχετικά, οπότε της δίνω και καταλαβαίνει!! Μετα απο αυτό το μαθημα,όμως, και βλεποντας έτσι συγκεντρωμένη τη δουλειά σου, νομίζω ότι πρέπει να γίνω λίγο πιο τολμηρή στους χρωματικούς συνδυασμούς. Δινει πολύ ωραίο αποτελεσμα για να μένω στο απλό βαση-καφε κι από πάνω ασπρο.
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίο το μάθημα Σωσώκα και πολύ χρήσιμο, για παλιούς και καινούργιους. Και οι εφαρμογές υπέροχες, το ένα καλύτερο από το άλλο. Μου άρεσε πολύ η "μαγκιά" με τις πινελιές πάνω στο σκούρο χρώμα πριν την παλαίωση. Ευχαριστούμε, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόψε τις μαγκιές όσο έχεις καιρό εσύ...

      Διαγραφή
    2. πεστα Βιλλιωτη......!!!!!γιατι εχει παρει πολυυυυ αερα η μικρη και "αθωα" Αννουλα μας!!!!

      Διαγραφή
    3. Μικρή ναι!!! αθώα.... δεν θα το 'λεγα!!!! Το φόβο μου να 'χετε!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Αυτές οι κοινές απειλές που μου 'ρχονται εκατέρωθεν...με βάζουν σε σκέψεις...

      Διαγραφή
    5. Βάλε μας πρώτα βαθμούς..... και μετά, θα σου πούμε!!!!!

      Διαγραφή
    6. χαχαχαχα.......για σκεψου Βιλλιωτη!!!!!!χαχαχα

      Διαγραφή
    7. Τι να σκεφτώ...αν σκεφτώ θα πρέπει να εξαφανιστώ...θα βουτήξω κι όπου βγω...

      Διαγραφή
    8. αν και η Σωσω με προκαλει στα αυτια μου...να σε προκαλεσω...θα σταθω στο υψος των περιστασεων (κι οχι στο δικο μου που φτανει το 1,50 μετρο)....

      Διαγραφή
    9. Με προετοιμάζεις λίγο-λίγο;Σου ρίχνω το λιγότερο 30 πόντους...

      Διαγραφή
    10. Βιλλιωτη προσγειωσου...λιγους ποντους πιο κατω!!!

      Διαγραφή
    11. Μη ρίχνεις το επίπεδο Μισιρλού...ούτε πόντο δεν κόβω...δεν γίνονται εκπτώσεις σ'αυτά!

      Διαγραφή
    12. Στα λεγα εγω αλλά που να μ ακούσεις"μπαλαρίνα" την ανέβαζες "μπαλαρίνα" την κατέβαζες το 1,50! να το λέει και μόνη της!!!Η Ειλικρίνεια το έμβλημά μας!
      Οσο για βαθμούς, αν υποψιασθώ οτι θα βαθμολογηθώ μαζί με την τεμπελοΑννούλα (σόρρυ, αλλά...) θα πεθάνωωωωωωωωωωωω και όχι με μακροβούτι

      Διαγραφή
    13. Γιατίιιιιιιιιι??????????? παρακαλώ τεμπαλοαννούλα εγώωωωωωωωωω?????? Ας είναι καλά η φίλη μου που μου σφύριξε τι γίνεται εδώ!!!! (δεν προκειται να μάθετε πιά είναι!!!) Επανέρχομαι κυρία με είπε τεμπέλα!!! ΕΜΕΝΑ!!!!!!!!!!!!! και όχι δεν θα βαυμολογηθούμε μαζί..... από το δικό μου 10 με τόνο μέχρι το δικό σου - (μείον) υπάρχει .... άβυσσος!!!!!!!φευφ!!!

      Διαγραφή
    14. Κυρία δασκάλα, τώρα βρήκες να το παίξεις μουγκαφόν!!!! γιατί δεν με υπερασπίζεσαι??? να πεις την αλήθεια!!!!

      Διαγραφή
    15. Βρε θα με αφήσετε να κάνω καμιά δουλειά...θέλετε και επόμενο μάθημα...κανέναν πίνακα να μη φτιάξω εγώ;;;Μετά θα με λέτε εμένα τεμπέλα...Εσύ κυρία Αννούλα δεν τα δείχνεις αυτά που φτιάχνεις γι'αυτό έχεις κακοχαρακτηριστεί...μόνο εγώ ξέρω για όλες σας...και καλύτερα να μη μιλήσω...όχι μόνο για την τέχνη...για όλα!!!Στις δουλειές σας οι εργαζόμενες...στα κρεβάτια οι άρρωστες και οι ηλικιωμένες...κι εγώ στα πινέλα μου.

      Διαγραφή
    16. Η Χαρά να πάει στο κρεββάτι της, που είναι και άρρωστη και ηλικιωμένη, εγώ είμαι μιά μικρή εργαζόμενη!!!!!

      Διαγραφή
    17. Βρε ουστττττ που θα με πεις ηλικιωμένη άρρωστη, κρυφομάμουνο,που δε μας δείχνεις την πρόοδό σου κι απαιτείς και 10΄και εγω μείον, μείον οι βαθμοί να τουρτουρίζεις χαμένο!

      Διαγραφή
    18. ΜΗΝ ΑΠΟΣΥΝΤΟΝΙΖΕΣΑΙ...ΑΝΤΕ ΧΤΥΠΑΝ ΤΑ ΚΟΥΔΟΥΝΙΑ, ΑΝΟΙΞΕ!

      Διαγραφή
    19. Έτσι, έτσι!!! τις καλές μαθήτριες πάντα τις φθονούν!!!! θα το αντέξω καρτερικά και θα σταθώ στο ύψος μου (όχι στης Μυσιρλούς στο δικό μου!!)... προς το παρόν, αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά!!!! Και 'συ κυρία δασκάλα, πολύ "πολυτικάντικα" μας απαντάς. Αει παράτα μας και σύ, προδότρα, Μαυρογιαλούρε!!!!!!

      Διαγραφή
    20. Άντε να περάσει η σημερινή μέρα και θα σας πω μετά.................

      Διαγραφή
  10. Το ένα πιο ωραίο από τ`άλλο!!!!Τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο tutorial Σωσώ ! Και πάνω στην ώρα ! Χθες το βράδυ πέρασα με αστάρι δύο τετράγωνα κομμάτια από κοντρα-πλακέ και έκανα το γύρω-γύρω με σκούρο πράσινο χρώμα !!! Δεν ήξερα ότι στο άβαφο ξύλο δεν χρειάζεται αστάρι.
    Τα έργα σου είναι όλα τους εξαιρετικά !!!!

    Α, με την ευκαιρία, μου άφησες μήνυμα ότι σε πετάει έξω ο blogger?? Εάν δεν σου κάνει κόπο, στείλε μου ένα email για να καταλάβω μήπως κάτι δεν πάει καλά με το blog μου. Σ'ευχαριστώ πολύ ! Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΑΠΙΘΑΝΗ!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!ΟΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΣΥΝΕΧΩΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ολες οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές!
    Να έχεις ένα καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το μάθημα μου άρεσε πολύ. Μπαίνει στο αρχείο για να το μελετήσω με την ησυχία μου το Σαββατοκύρτιακο. Μα καλά ,έφτιαξες όλα αυτά ;Πόοοοτε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πααααάρα πολύ όμορφα!Μας εμπνέεις συνεχώς!!!Έχεις πολύ ταλέντο!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραία την κάνεις την παλαίωση Σωσώ μου...πολύ ωραία για την ακρίβεια...Πολλά μαθήματα και οδηγίες έχουν πέσει στην γειτονιά...Τώρα τι να σου πω...τα δισκάκια να πιάσω,τις κορνίζες,εκείνη όμως την παλέτα,πως να γίνει,την ξεχώρισα...Όλα υπέροχα...made by Soso...original!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΣΩΣΩΚΑ ΜΟΥ, ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ!!!!!!
    ΚΟΛΛΑ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΒΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ;
    ΕΓΩ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΡΥΖΟΧΑΡΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ....ΠΑΡΙΣΙΑ, ΛΟΝΤΡΕΣ, ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΣΟΥ ΛΕΩ........ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΘΕΛΗΜΑΤΑ......ΚΑΘΗΣΕ,ΤΙ ΘΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΟΥΜΕ;

      Διαγραφή
    2. ΑΠάντηση δι αντιπροσώπου στη Ρένα:
      Στο ριζόχαρτο βάζουμε απο πάνω κόλλα, μαλακά να μην το "ξεμαλλιάσουμε"!

      Διαγραφή
    3. Κοινόβιο το κάναμε το σπίτι της Σωσώκας, μ αρέσει που τρατάρεις κιόλας μανδάμ, ελπίζω όχι απο τα καρυδάκια της Σωσώς, είναι για επίσκεψηηηη....

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα, είναι όλα τέλειαααα!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η χαρα της δημιουργιας η σημερινη αναρτηση!!!Ενα και ενα !!!Τι ομορφιες!!!Για να θυμουνται οι παλιες και να μαθαινουν οι κανουργιες!Πολυ κατατοπιστικο μαθημα το σημερινο!Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πωπω! ειναι πανεμορφα ολααααα!!!!!!!!ευχαρισοτυμε για της οδηγιες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σ΄ευχαριστώ για το μάθημα Σωσώ μου....είσαι κατατοπιστικότατη!!! Συνέχισε κορίτσι μου να δημιουργείς ακάθεκτη και μη δίνεις σημασία στα σχόλια μερικών μερικών....ονόματα δε λέμε!!
    Φιλιά και καλώς ήλθες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ολα πανέμορφα, τα δισκάκια τα λάτρεψα!!
    Για την καρέκλα δεν έχω λόγια .... υπέροχη!!
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ....... ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!!
    ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΤΙΝΕΣ ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΙ....
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,,,,,ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σωσώ μου καλησπέρα από την ξενητιά.
    Την αδυναμία μου για τις κατασκευές την έχω δηλώσει.
    Όμως μπορώ άνετα να θαυμάζω τα υπέροχα έργα σου.
    Όλα είναι πανέμορφα
    Νάσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι όλα υπέροχα... η τεχνική της παλαίωσης μου αρέσει πολύ και την χρησιμοποιώ... δεν έχω βρει όμως πάστα κεριού ... θα μπορούσες να μου πεις που μπορώ να αγοράσω!!! Σε φιλώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μη σου πει...δεν ξέρεις τι μονοφαγού είναι αυτή!!!

      Διαγραφή
    2. χιχιχιχιχι.....δε θα προσθεσω κατι αλλο

      Διαγραφή
    3. Δες το κοριτσάκι που μαδάει τη μαργαρίτα στο πλάι και θα καταλάβεις...απο μικρή τόχε!

      Διαγραφή
    4. Αφήστε τα φτιάρια και πιάστε κανένα πινέλο. Μετά εγώ είμαι η τεμπέλα???????????? κυρία Χαρά????????

      Διαγραφή
    5. ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΠΕΤΑΞΟΥ ΣΤΟ ΜΠΑΚΑΛΗ ΚΑΙ ΦΕΡΕ ΛΙΓΟ ΧΑΛΒΑ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΟΥΜΑΔΑ ΓΙΑΤΙ Η ΣΩΣΩ ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΑΚΕΡΑΣΤΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΔΩ..............

      Διαγραφή
    6. Τι στρογγυλόκατσες καλέ στο ξένο σπίτι;
      με τούτα και με κείνα θα μας μπούνε μπουκαδόροι στα δικά μας, αλλά γιατί στέλνεις εμένα για τα θελήματα ; το παιδί για τα θελήματα έγινα;
      Επειδή η Κυρία των Β.Π. το παίζει ανωτέρου και μας επιπλήττει για φτυάρια;Ξεχιονίζουμε Κυρία μου απο του μέιον βαθμούς.

      Διαγραφή
    7. ΕΓΩ ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΚΑΘΗΣΕΙ. ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΣΑΣ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΕΞΩ.

      Διαγραφή
    8. Σιγά μην μπλέξω και φωνάξω στο πόπολο!!! Είμαι Βου Που εγώ!!!!

      Διαγραφή
    9. Αυτό το ΒΠ θα το πληρώσεις και σύντομα εσύ...

      Διαγραφή
  26. Αχ!
    Αχ!
    Είμαι εκστασιασμένη! Αμάν να τελειώνω με τα μισά που έχω γύρω μου να πιάσω τα πινέλα!
    Είσαι κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτή η παλαίωση δεν μου πετυχαίνει γενικώς! ! Η δεν αφήνω να στεγνώσει καλά ή τα χρώματα δεν είναι καλά γιατί στο τρίψιμο ξεφλουδίζουν. Τα έργα σου υπέροχα,κατά τα άλλα! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ουάου!!! είναι όλα τέλεια!! την τεχνική του decoupage δεν την έχω κάνει ποτέ αλλά με όλα αυτά που βλέπουν τα ματάκια μου...μου φαίνεται θα την ξεκινήσω σύντομα!!!! σε ευχαριστώ για τις οδηγίες...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σωσώκα μου, κουκλίτσα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για το tutorial της παλαίωσης.... Μπορείς να μου εξηγήσεις όμως λεπτομερώς πώς στην οργή γίνεται αυτή η ενσωμάτωση με πατίνες; και ποιες πατίνες; Έχω δηλώσει πως είμαι άσχετη, βοήθεια!!!!!! Έχω βάψει και "ντεκουπάρει" μια κονσόλα λίαν επιτυχώς και έχω κολλήσει στην ενσωμάτωση, μήνες τώρα!!!!!!
    Όλα όσα μας παρουσίασες, ΥΠΕΡΟΧΑ.... ΤΕΛΕΙΑ!!!! Ζηλεύω....
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΜΠΡΑΒΟ ΔΑΣΚΑΛΑ ΣΩΣΩ ΜΑΣ!ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ..ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!ΦΙΛΙΑ ΖΟΥΜΕΡΑ!ΚΑΛΗΜΕΕΕΕΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φανταστικά όλα!μπράβο σου!ευχαριστουμε πολυ και για τις οδηγίες παλαίωσης!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα Σωσώ! Για ακόμα μια φορά εντυπωσιάστηκα με τα έργα σου!! Λάτρεψα τους δίσκους σερβιρίσματος και τη θήκη για μαχαιροπίρουνα!!
    Φιλάκια πολλά, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Οι οδηγιες σου κατατοπιστικοτατες και ολα αυτα που εκανες απλα υπεροχα!Ζηλευουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εγω θελω να καθισω στην ομορφη λουλουδιαστη καρεκλα ,να απολαυσω ενα γλυκακι που θα μου προσφερεις με τον τετραγωνο δισκο και να θαυμασω ολα σου τα εργα εκ του σύνεγγυς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Οπως διαπιστώσατε η Σωσώ επέστρεψε πλήρης Ιωδίου, οι γάζες δικές μας!!!
    Α, ρε Σωσώκα αθάνατη μας μάγεψες, μέχρι κι ο Παναγιωτάκης αποκάλυψε το μπόι του!Σταμάτα τώρα τα μαθήματα γιατί τις κακομαθαίνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΡΑ ΜΙΛΑΣ. ΜΙΛΑΣ....ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ;
      ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΩ; ΕΦΥΓΕ ΠΑΛΙ;
      ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ...ΚΟΣΜΟΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΤΑΦΤΑΝΕΙ.....ΠΟΥ ΠΗΓΕ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΠΑΛΙ;

      Διαγραφή
    2. Για αποτοξίνωση λόγω υπερβολικής εισπνοής Ιωδίου!

      Διαγραφή
  36. Σωσώ μου
    Πολύ όμορφα όλα και άριστες οι οδηγίες.
    Να έχεις μια όμορφη μέρα
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Βρε ΠΑΡΑΚΕΛΣΟ μου τι έπαθα και δεν μπορώ να σου αφήσω σχόλιο;; και γιατί παρακαλώ το παθένω μονο στο δικό σου μπλοκ;;; το βελακι με την καρδούλα μου κολαει..και πολες φορες πατώ στα σχόλια και δεν μου τα βγάζει....γι αυτό σημαθήτρια...να ξέριες ότι καθε σχόλιο μου μπαίνει μετα κόπων και βασάνων....χι..χι.. ταλαιπωράκι με κανει....φιλεναδα..αφησα και στην Δασκαλα μας σημειώμα να σε ειδοποιήσει..τωρα πήρα φόρα...μην τυχων και δεν μου κάτσει αλλη φορα το σχόλιο...χα..χα.... φιλακια πολαπολλα..μεχρι την επομενη φορα που θα τα καταφέρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΟΥΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ....ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΛΕΞΙΟΝ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΛΑΝΟ , ΠΑΙΖΕΙ..ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ....

      Διαγραφή
    2. Αχχχχχχ ταλαιπωρείς κόσμο Σωσώ με τις καρδιές και θα χάσουμε το κορμί πατριώτηηηηηηηηηηηη!!!θα μας μείνει η Εφη να σουλατσάρει στο σπίτι να το παίζει οικοδέσποινα...

      Διαγραφή
    3. ΠΟΙΑ ΜΙΛΑΕΙ!!!!!!!!!!!!
      ΟΙ ΚΡΥΦΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΛΑ!!!!!!ΓΙΑ ΒΑΛΕ ΝΑ ΔΕΙΣ!

      Διαγραφή
  38. Σωσώ μου όταν βλέπω τις αναρτήσεις σου με πιάνει άγχος!! Εγώ ουτε σε δυο ζωές δεν θα μπορέσω να φτιάξω τόσα πολλά!! Και είναι και όλα υπέροχα και τέλεια!! Μπράβο σου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΣΩΣΩ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΟΥ.ΤΟ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΑ.ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΘΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ.
    ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΣΩΣΩ Μ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΗ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΑΛΑΙΩΣΗΣ ΠΟΛΥ ΜΠΕΛΑΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ. ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τι να σχολιάσω εγώ το ταπεινό χαμομιλάκι;;;
    Μόνο δύο λέξεις μου βγαίνουν: είσαι καλλιτέχνης!!!
    Φιλιά και όμορφη Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ειναι ολα τέλεια!!!!!!!!!
    Σε ευχαριστουμε για το μαθημα!!!!!
    Πρεπει να στρωθούμε και να μυηθούμε την τεχνική αυτη !!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καταπληκτικές οι οδηγίες σου!! Θα πρέπει μόλις περάσει το Πάσχα να αρχίσω νέες ενασχολήσεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ειναι πραγματικα υπέροχα..συγχαρητηρια.Και γω ετοιμαζομαι να κάνω κάτι με την τρχνικη παλαιωσης αλλά κολλάω κάπου και θα ήθελα να με διαφωτισεις..το χρωμα που χρησιμοποιουμε πρεπει να ειναι ακρυλικο κατα αποκλειστικοτητα ή μπορούμε να βάλουμε και αλλα οπως πχ ριπολινη νερου ή πλαστικο;...θελω να βαψω ενα τραπεζι ξυλινο και καρεκλες..αν το τραπεζι ειναι σιδερενιο τι κάνεις;..ευχαριστω για το χρονο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα.Στην αρχή χρησιμοποιούσα ριπουλίνη νερού.Δεν μου άρεσε όμως τόσο .Ξέρεις πως φαίνεται η ριπουλίνη.Μετά χρησιμοποίησα ακρυλικό . Η υφή του είναι καλύτερη, κατ΄εμέ πάντα. Έχω κάνει τραπέζάκια και καρέκλες . Άλλα τα έχω περάσει με ρολό και άλλα ταμποναριστά με σφουγγαράκι, που μου αρέσει και πιο πολύ γιατί η επιφάνεια δεν είναι λεία αλλά λίγο άγρια, σαν να είναι δέρμα. Από πάνω τα περνάς 3-4 χέρια βερνίκι νερού. Αν θέλεις για πιο αντοχή -αν έχουν συχνή χρήση-περνάς πρώτα βερνίκι νεφτιού και από πάνω το βερνίκι νερού.Αν θέλεις να ρωτήσεις και κάτι άλλο -και το ξέρω -ευχαρίστως να σε βοηθήσω.

      Διαγραφή
  45. χιλια ευχαριστω για το χρονο που μου διαθέτεις....θελω να σε ρωτησω λοιπον για το ακρυλικο χρωμα.Επειδη το τσιμεντοχρωμα θεωρειται ακρυλικο εχει καμια σχεση με το ακρυλικο που λες...εχω τοσα πραγματα να κάνω και εχω πελαγώσει...και πάλι ευχαριστω εισαι πολύ γλυκια ..!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το mail μου είναι keleksos@hol.gr, αν θέλεις στείλε μου μήνυμα για να μην γράφουμε σχόλια-αναρτήσεις.

      Διαγραφή
  46. Γεια σας θα ήθελα την βοήθεια σας!!!!!!!!!!!
    έχω μια κρεβατοκάμαρα που είναι άσπρη λακαριστή. θέλω λοιπόν να τη αλλάξω και να την κάνω όπως τα καρδακια με τα φρούτα που έχετε αναρτήσει. (Τεχνική πατινας) αλλα δεν ξερω πως ουτε τι χρωματα πρεπει να αγορασω.
    ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θέλετε επικοινωνήστε μαζί μου στέλνοντας mail. (keleksos@hol.gr)

      Διαγραφή
  47. χαιρομαι που γνωριζω κι αλλο κοριτσι της ατελειωτης αυτης καταπληκτικης παρεας......επαθα πλακα με τα ντεκουπαζ σου ..ολα πανεμορφα.........κ πολυ τελεια η εικονα του προφιλ σου.....τις λατρευω αυτες τις κυριες.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Επιπλο απο μελαμινη πως μπορv να το κανω διαφορετικο?εχεις καποια φωτογραφια που να εχεις κανει κατι αναλογο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Έχω φτιάξει ένα τραπεζάκι αλλά όχι με παλαίωση.
    Λογικά αν ασταρώσεις πρώτα την επιφάνεια και μετά την βάψεις πιστεύω να το πετύχεις.
    Αν θέλεις στείλε μου μειλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ολα υπεροχα και
    'γεια στα χερια σας" αλλα για να καταλαβω κι εγω η ασχετη,που ασχοληθηκα προσφατα με την τεχνικη της πατινας,η παλαιωση γινεται απλα με τριψιμο με ενα γυαλοχαρτο??ολη η υπολοιπη διαδικασια παραμενει ιδια??

    ΑπάντησηΔιαγραφή