Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Ποτήρια......ποτήρια......ποτήρια.....

Η Πηνελόπη ( Pela ) από το that's eat  (http://thatseat.blogspot.com/2012/02/blog-post_15.html) έγραψε σε  σχόλιο της , σε προηγούμενη ανάρτηση:
''  Παράκληση : κάνε καμιά ανάρτηση με οδηγίες βήμα- βήμα , για μας τους άσχετους που διψάμε για μάθηση  ''.
Πως να της χαλάσω χατήρι, έτσι  μικρή , όμορφη και  προκομμένη που είναι ; Και μαγειρεύει και ωραία.
Μετά τα φαγητά και γλυκά ,  θέλει να ασχοληθεί και με decoupage . Γιατί όχι ;
Διάλεξα λοιπόν ,κάτι εύκολο για αρχή.  Ένα ποτήρι κολονάτο , για ρεσώ .

Τι χρειαζόμαστε;
Ένα φύλλο ριζόχαρτο λευκό που θα λειτουργήσει σαν φόντο. Το σκίζουμε , πάντα με το χέρι - όχι με το ψαλίδι- σε μικρά ακανόνιστα κομμάτια.





Ένα ποτήρι κολονάτο ............ ένα φθηνό γυάλινο, μην πάρετε κανένα κρυστάλλινο .
Το πλένουμε και το καθαρίζουμε με οινόπνευμα για να φύγουν τυχόν κόλλες ή δακτυλικά αποτυπώματα.



Πινέλο και κόλλα για decoupage .
Γυρίζουμε το ποτήρι ανάποδα και αρχίζουμε να κολλάμε τα κομματάκια του ριζόχαρτου. Παίρνουμε ένα κομμάτι ριζόχαρτο , το ακουμπάμε στο γυαλί , βουτάμε το πινέλο στην κόλλα και αλείφουμε το ριζόχαρτο , έως ότου υγρανθεί και κολλήσει. ( Δεν βάζουμε κόλλα στο γυαλί  και από πάνω το ριζόχαρτο ). 


Το κάθε νέο κομματάκι ριζόχαρτου που θα κολλάμε, θα καλύπτει λίγο το προηγούμενο.
Δεν πρέπει να υπάρχει ούτε ένα τόσο δα μικρό κομματάκι γυαλιού ,που να μην έχει καλυφθεί.



Συνεχίζουμε με τον ίδιο τρόπο καλύπτοντας τα 2/3 περίπου του ποτηριού. Το τουμπάρουμε και συνεχίζουμε να κολλάμε φθάνοντας στο "χείλος".
Στο ''χείλος" του ποτηριού , βάζουμε το ριζόχαρτο να εξέχει λίγο και με την βοήθεια του πινέλου ........


........ γυρίζουμε το ριζόχαρτο , από την μέσα μεριά του ποτηριού .



Τελειώνουμε , έχοντας καλύψει , όλο το ποτήρι .


Περνάμε  ένα χέρι κόλλα όλη την επιφάνεια του ποτηριού ..........




..... και την μέσα μεριά του "χείλους".
Αν θέλουμε μπορούμε να ντύσουμε και το πόδι και την βάση.
Εγώ σε ένα ποτήρι έντυσα την βάση.
Ντύνοντας και το πόδι το ποτήρι γίνεται πιο '' βαρύ".

Στο γυαλί ( βάζο, μπουκάλι ) , μπορούμε να κάνουμε decoupage με χαρτί, χαρτοπετσέτα και  ριζόχαρτο.
Στο ποτήρι που προορίζεται για ρεσώ , δεν βάζουμε χαρτί . Βάζουμε χαρτοπετσέτα ή ριζόχαρτο για να μπορεί να διαχέεται το φως της φλόγας.


Βρίσκουμε το ριζόχαρτο με το θέμα που μας αρέσει και θα ταιριάξει στις  ..... καμπύλες του ποτηριού , χωρίς ζάρες. Στην αρχή διαλέξτε μικρά θέματα που εφαρμόζουν τέλεια και αργότερα, όταν θα έχετε αποκτήσει την απαιτούμενη πείρα , θα μπορέσετε να βάλετε μεγαλύτερα, πατώντας ψαλιδιές σε κάποια σημεία
Παρεμπιπτόντως , ο  Νο  ένα  κανόνας του decoupage ,  είναι να ενσωματώνεται σωστά και άψογα το θέμα πάνω στο αντικείμενο , έτσι ώστε , μετά και από το πέρασμα με το βερνίκι , να περνάς το χέρι σου στην επιφάνεια και να είναι λεία.
Οι ζάρες στο decoupage δεν Ε Π Ι Τ Ρ Ε Π Ο Ν Τ Α Ι  !!!!!!!!!!!!
Είναι τόσο άσχημο , όσο να στρώνεις ένα κεντητό τραπεζομάντηλο ασιδέρωτο, ή να κρεμάς μια κουρτίνα τσαλακωμένη.
Αφού το φόντο έχει στεγνώσει εντελώς......
κολλάμε λοιπόν στο ποτήρι, το θέμα που διαλέξαμε ......................



........ και στην βάση.
Αφού στεγνώσει η κόλλα, περνάμε 3- 4 χέρια βερνίκι νερού και το ποτήρι μας είναι  ....... έτοιμο .
Από εδώ και πέρα, ανάλογα με την προσωπική μας αισθητική, ή το αφήνουμε ως έχει, ή το διακοσμούμε με ανάγλυφα στοιχεία, glitter, strass , κ. λ. π.











Εδώ τελειώνει το μάθημα.  Απορίες δεκτές. Και υποδείξεις . Πιθανόν κάτι να ξέχασα , κάτι να παρέλειψα . Δασκάλα δεν είμαι , ούτε την ''κάνω''.
Μαθήτρια είμαι και εγώ ,  από τις λίίίίίίίγο προχωρημένες και όχι από τις αρχάριες.

Και κάτι ακόμη . Περιμένω να δω αν είμαι καλός ........... πομπός και εσείς καλοί ........... δέκτες  και ειδικά ο δέκτης .......... Πέλα .
Πέλα........ανασκουμπώσου .

108 σχόλια:

  1. Τί όμορφα που είναι όλα,το ένα καλύτερο απ΄τ΄άλλο.Εδώ όμως που είμαι είναι λίγο δύσκολο να βρώ αυτά τα υλικά οπότε μόλις πάω στην Αθήνα θα προμηθευτώ και δεν θα αφήσω ποτήρι για ποτήρι(γυάλινο φυσικά).Σ΄ευχαριστούμε για το μάθημα καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή,άμα δούμε ότι έχουν εξαφανιστεί τα ποτήρια από τα μαγαζιά, θα καταλάβουμε ότι έχεις έρθει Αθήνα. Δικαιολογίες. Καφετέριες και μπαράκια δεν έχετε;Έχουν κάτι τεράστια ποτήρια του κονιάκ.........

      Διαγραφή
  2. Τέλιο το tutorial Σωσώ μου ! Πολύ χρήσιμο και για μένα που δεν έχω ακόμα φτιάξει κάτι παρόμοιο. Ευχαριστούμε για τις οδηγίες. Τα ποτήρια σου έγιναν υπέροχα!!!! Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο και....να περάσεις υπέροχα !!!! σου έστειλα email.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie-Anne, το θεωρώ το πιό εύκολο και γρήγορο ντεκουπάζ.Αξίζει τον κόπο να αρχίσεις και εσύ να ντύνει ποτήρια και να μεταμορφώνεις ....βάζα. Εύχομαι και έσυ να περάσεις υπέροχα την σημερινή μέρα.

      Διαγραφή
  3. Oμορφα που ειναι!!!Σ ευχαριστουμε πολυ πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατρίνα και να περάσεις ένα καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  4. ΠΙΝΩ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΟΥ!
    Αυτό το απέκρυψες πομπέ!
    αλλά εγω ως καλός δέκτης στέλνω τις πιο ΕΓΚΑΡΔΙΕΣ ΕΥΧΕΣ για τη φιλενάδα μου, για ΥΓΕΙΑ και Ευτυχία!
    Να σε χαίρομαι!
    Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άγνωστε Χ ευχαριστούμε για την ενημέρωση διότι πήγε να τη βγάλει τζάμπα η νέα ''δασκάλα''του διαδικτύου!!!

      Διαγραφή
    2. Το ....Βρούτος ήταν για την Μαρία.


      Για την άγνωστη Χ ....φιλενάδα-μαρτυριάρα,θέλω να την ευχαριστήσω για τις ευχές της και να της πω ότι, από μόνη της κόλλησε άλλον ένα τίτλο, αυτόν του δέκτη, σε αυτούς που ήδη της έχω δώσει κατά καιρούς.Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  5. Δασκάλα μπορεί να μην είσαι αλλά μας τα είπες υπέροχα.
    Είναι ένα θέμα που θα ήθελα να ασχοληθώ αλλά είμαι πολύ επιφυλακτική.
    Θα αρχίσω κάποια στιγμή από τα πολύ εύκολα να δω αν είμαι ικανή να τα φτιάξω. Πιστεύω ότι πρέπει να τόχεις και λίγο για κάποια πράγματα.
    Καλό Σ/Κ κι ευχαριστούμε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε την αρχή και την προσπάθεια Ξανθή και εμείς στο πλευρό σου, για ότι χρειαστείς.

      Διαγραφή
  6. Αυτο το μάθημα το ευχαριστήθηκα πιο πολύ από όλα μέχρι τώρα. Και ρωτάω: που βρίσκουμε ριζόχαρτο και που κόλλα για ντεκουπάζ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι, ριζόχαρτο και κόλλα για ντεκουπάζ, βρίσκουμε στα καταστήματα που πουλάνε υλικά, αλλά και κάνουν σεμινάρια για ντεκουπάζ και άλλες τεχνικές.

      Διαγραφή
  7. Ααααα! Οπωσδήποτε θα το επιχειρήσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα αφορμή τις απορίες της προκομμένης Πέλας, μάθαμε κι εμείς οι άσχετες κάτι!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα, λες να σε καταφέρουμε να αφήσεις για λίγο τις συνταγές και να ασχοληθείς με το ντεκουπάζ;

      Διαγραφή
  9. Μπραβο κουκλα μου και εγω για να δεις ποσο καλη ειμαι σου εχω εδω προσφορες για κρασι παντου για κοιτα; και πες το και σε αλλους


    http://love-love2love.blogspot.com/2012/02/3-agrigategr.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για την υπόδειξη, την βόλτα μου θα την κάνω, αλλά το πάρτυ είναι άνευ ....ποτού.Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  10. ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΑΝ ΜΑΘΗΜΑ!!!!!!!!!ΤΟ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΖΑΡΕΣ!!!!!!!!!ΜΕ ΑΚΑΝΑΝΕ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ....ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ,ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω, μπορεί να γέλασες με τις ....ζάρες αλλά πιστεύω ότι συμφωνείς απολύτως. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία τα λες και ακόμα πιο ωραία τα φτιάχνεις Σωσώ μου!!!Η προκομμένη σου μαθήτρια δεν έχει ακόμη ενδιαφερθεί ενώ εμείς ήρθαμε πρώτες και καλύτερες! Επίσης σημειώνω κι ένα φάουλ...ευτυχώς που μερικοί δεν μπορούν να κρατηθούν όταν αγαπάνε και μιλάνε πολύ!!!Τα φιλιά μου και τις ευχές μου κι από δω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την προειδοποίησα ότι, θα της βάλω απουσία.Σε ευχαριστώ για τις ευχές και τα φιλιά μου. Την συγκεκριμένη και εγώ την αγαπώ, άσχετα αν είναι μαρτυριάρα.

      Διαγραφή
  12. Άριστα στη δασκάλα,θέλουμε να δούμε και τη μαθήτρια-ακόμη να φανεί;

    Ποτήρι δεν έχω φτιάξει,αλλά τα προτιμώ λιτά σαν τα δικά σου.
    Αυτά τα φτηνά γυάλινα κάνουν για ρεσώ,δε σπάνε;Είναι δοκιμασμένα,έτσι;
    Είδες,είχα δεν είχα την έκανα την ερωτησούλα μου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη, δεν έγραψα ''απορίες δεκτές''; Εγώ αυτά τα φτηνά έχω φτιάξει και δεν έχει παρουσιαστεί πρόβλημα, μέχρι τώρα.Άλλωστε το ποτήρι, όπως είναι φυσικό, είναι ανοιχτό από την πάνω μεριά όποτε η θερμοκρασία βρίσκει διέξοδο.

      Διαγραφή
  13. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΓΕΡΗ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!!!ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΛΥΣΕΣ ΑΡΚΕΤΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ.ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΤΟ ΡΥΖΟΧΑΡΤΟ ΤΟ ΚΟΒΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ.ΤΑ ΠΟΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΝΤΥΜΕΝΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΑΙ Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΦΙΛΗ ΣΟΥ*ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ*ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Χαίρομαι που λύθηκαν κάποιες απορίες που είχες . Το ριζόχαρτο το κόβουμε με το χέρι για να μην ξεχωρίζουν οι ενώσεις των κομματιών.

      Διαγραφή
  14. Πάρα πολύ όμορφα! καταπληκτική δουλειά! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ , ΟΡΘΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ!!!!! ΜΑΤΣ ΜΟΥΤΣ!!!!!!!ΣΩΣΩΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!
    ΤΙ ΘΑ ΦΑΜΕ; ΤΟΥΡΤΙΤΣΑ ΕΧΕΙ;
    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΕΓΙΝΕ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΜΕ ΩΡΑΙΑ ΜΟΤΙΒΑΚΙΑ!!!!!
    ΣΩΣΩ ΠΑΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΚΑΝΕΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ......
    ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ..................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Εφη μου, η ανάρτηση δεν είναι προγραμματισμένη. Απλά πρωτοτυπώ και αντί για τούρτα, που δεν κάνει καλό στην σιλουέττα - βλέπετε πως σας προσέχω-σας κερνάω ....tutorial. Δέχομαι τα φιλιά σου και τις ευχές σου . Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  16. Hai avuto davvero una bella idea. Un tutorial con fotografie per il calice. Oltre che brava sei anche generosa.
    Un bacio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσο σε ευχαριστώωωωωωω!!!!!!
    Τόσοοοοο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μου πεις, ότι θα μας δείξεις, τι έμαθες στο σημερινό ....μάθημα;

      Διαγραφή
  18. Ααααα!!! μας το κρατάς κρυφό ματια μου ΠΑΡΑΚΕΛΣΟ μου; χρονια σου πολλα ... να σου ευχηθώ ..απο καρδιάς...αφού το ξεφούρνισαν οι υπόλυπες ....χι..χι..τώρα για το μάθημα των ποτηριών κατανοητότατο για όποιες μπορούν να το κάνουν.....εεεεε καλά έγιναν υπέροχα.... το ένα πιο όμορφο απο το άλλο...εγώ τρελαίνομαι με ότι γιάλινο... τα φιλια μου και μια αγκαλιά σου κανω....ειδες πόσο μακρυά χερια έχω;;;;;χι..χι..φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιραμόλα μου, εεεεεεε Ρούλα μου ήθελα να πω. Σ΄ευχαριστώ για την ζεστη σου αγκαλιά, τα φιλιά και τις ευχές σου.Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
    2. Δεν μου λές; εσύ πότε θα ζωγραφίσεις;;; κατα που λένε ..εσύ πότε θα γίνεις μάνα;;; άσχετο..χι..χι.. φιλια..

      Διαγραφή
  19. Γενέθλια κι' εσύ, Σωσώκα μου; Καλέ, μπόλικες είμαστε του Φεβρουαρίου!!!! Να ζήσεις, να τα χιλιάσεις με υγεία και πάντα χαρούμενη και χαλαρή...... Αντί να σου κάνουμε εμείς δώρα, μας έκανες εσύ!!! Αυτό το καταπληκτικό tutorial....
    Άψογο το μάθημα, άψογα και τα έργα σου!!!! Σίγουρα, τώρα που έμαθα τόσα πολλά, θα το ξαναπροσπαθήσω... ευχαριστώ πολύ.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλλιτεχνικός ο μήνας Φεβρουάριος.Γι αυτό είμαστε ....μπόλικες. Δεκτές οι ευχές σου. Φιλία, φιλιά.

      Διαγραφή
  20. ΣΩΣΩ ΜΟΥ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ!!!
    ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΠΟΤΗΡΙΆ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΠΑΣΑΝΕ...ΘΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΩ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νένα, είδες που ήρθε η ώρα τους;Θα τα αξιοποιήσεις, μεταμορφώνοντάς τα. Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  21. Ηρθα κι εγω για το μάθημα - ποτέ δεν ξέρει κανείς αρκετα και πάντα έχει κάτι να μάθει από ανθρώπους που έχουν πραγματική αγάπη αλλά και πολύ ταλέντο σ'αυτό που κάνουν!
    Μπαίνοντας άκουσα και για γενέθλια κι έχω να δωσω χίλιες ευχές σε μια καλή φίλη, να είσαι πολύχρονη, ευτυχισμένη και πάντα δημιουργική! Να σε χαίρονται οι δικοί σου αλλά κι όλοι εμείς σ' αυτή τη συντροφιά!!
    Σημερα πάντως έχει κι ο μπαμπάς μου γενέθλια, οπότε θα το θυμάμαι στο εξής!
    Φιλάκια πολλά -πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου, μου αρέσει που ενώ καταφέρνεις πολλά περισσότερα πράγματα από εμάς ,ακολουθείς το παράδειγμα του Σωκράτη "εν οίδα ότι ουδεν οίδα".Πολύχρονος και ο μπαμπάς , να τον χαιρόσαστε, Φιλιά.

      Διαγραφή
    2. Το Σωκρατη τον γνώρισα μικρή με τη βοήθεια ενός εξαιρετικού δασκάλου,τα κειμενα του Πλάτωνα τα είχα ευαγγελιο για χρόνια κι είχα επιχειρήσει να τα διαβασω ακόμα κι απ'το πρωτότυπο... Ε, όσο να πεις όλο και κάτι θα'μεινε!
      Ευχαριστω για τις ευχές!

      Διαγραφή
  22. Γι αυτό οι γιορτινές καρδούλες, που κόβουν βόλτες στο πλάι;:)
    Πολύχρονη, πολύχρωμη και δημιουργική!
    Να σε χαιρόμαστε Παράκελσε!


    * Θα έρθω για ιδιαίτερα για πολύ αρχάριους!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία, σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου. Να είσαι καλά και....γιατί να μην δοκιμάσεις; Φιλιά.

      Διαγραφή
  23. απίθανη ανάρτηση!!πάρα πολύ κατατοπιστική!!με φοβερές φωτογραφίες!!να είσαι καλά που το μοιράστηκες μαζί μας!!καλό βράδυ!!Happy Sunday!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το κάνεις να φαίνεται τόσο εύκολο!!!!!!!!!!
    Αυτό το...ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ οι ζάρες με λάβωσε βαθιά!!! Πραγματικά αυτό είναι το πιο δύσκολο! Οι παλιοζάρες!!! Που θα πάει θα το πετύχω! Πέρσι που έφτιαξα χριστουγεννιάτικες μπάλες τα κατάφερα! Φέτος με το σεντουκάκι μου τα βρήκα σκούρα, ίσως γιατί κόλλησα ολόκληρη τη χαρτοπετσέτα και αυτό ήταν αρκετά δύσκολο. Μετά έφτιαξα και κάτι άλλο -θα το δείξω σε επόμενη ανάρτηση- αλλά ήθελα να κάνει ζάρες για συγκεκριμένο λόγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικώς και αορίστως το είπα, Μαρίνα μου.Άλλωστε όπως το λες και εσύ διάλεξες κάτι δύσκολο για αρχή.Να ξέρεις πάντως ότι το ριζόχαρτο, είναι το πιό εύκολο.Φιλιά και περιμένουμε....

      Διαγραφή
  25. Τέλειο μάθημα!!! Σαν άσχετη που είμαι μου άρεσε πραγματικά!!! Και μενα λίγο οι ζάρες με τρομάζουν αλλά θα το δοκιμάσω!!! Να τα εκατοστήσεις πάντα χαρούμενη και δημιουργική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γειά σου Αίγλη. Το ριζόχαρτο, αν διαλέξεις -για αρχή-μικρού μεγέθους θέματα, δεν πρόκειται να σου δημιουργήσει ζάρες.Αργότερα και αποκτώντας πείρα, θα τα καταφέρνεις και με τα μεγαλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σωσώ μου εντυπωσιάστηκα εγώ με το μάθημα..γιατί δεν το έχω κάνει ποτέ, ούτε ήξερα πως γίνεται..και μου άρεσε και το αποτέλεσμα...υπέροχο...μέχρι που μου έρχεται να το προσπαθήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εύα, αν το "μάθημα" είναι κατανοητό και το αποτέλεσμα "υπέροχο", γιατί να μην προσπαθήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σωσω μου,χαιρομαι πολυ,που μια τοσο ξεχωριστη για σενα μερα,διαλεξες να μοιραστης μαζι μας τα μυστικα της τοσο δημιουργικης αλλα και ..αγχολυτικης τεχνης.Αυτο δειχνει
    ποση αγαπη εχεις για το..αθλημα αλλα και για τη μπλογκο
    συντροφια!Κι εμεις σ'αγαπαμε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άφρα, όπως έγραψα και στην Έφη, δεν ήθελα να σας "φορτώσω" άχρηστες θερμίδες, γι αυτό σας κέρασα....tutorial..

      Διαγραφή
  30. Καλημέρα Σωσώ.
    Εξαιρετική η αναλυτική σου παρουσίαση!!!
    Ποτήρια έχω αλλά τέτοιο ρυζόχαρτο δεν υπάρχει εδώ, μόνο το σκληρό των σχεδίων. Δεν νομίζω ότι κάνει αυτό.
    Μάλλον πρέπει να το αφήσω για να έχω να κάνω κάτι, όταν επιστρέψω στην Ελλάδα, οριστικά!!!
    Ευχαριστώ για όσα με υπομονή μοιράστηκες μαζί μας.
    Φιλιά, καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα.Σίγουρα δεν κάνει αυτό το ριζόχαρτο.Κάπου θα υπάρχει ένα μαγαζί με υλικά για decoupage και άλλες τεχνικές. Φυσικά υπάρχουν και τα on line μαγαζιά αυτού του είδους. Φιλιά και από εμένα.

      Διαγραφή
  31. Σ'ευχαριστούμε τόσο πολύ για τις οδηγίες! Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες και χρήσιμες!! Θα τις εφαρμόσω οπωσδήποτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα!! αααχχχ τι καλά! σ'ευχαριστώ για το tutorial!! θα ανασκουμπωθώ, θα ακολουθήσω τις οδηγίες και θα επιστρέψω για να σου "εκθέσω" τα αποτελεσματα!! φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την. Και πάνω που θα σου έβαζα απουσία!!!!! Περιμένουμε την ''έκθεση '' του αποτελέσματος σου..

      Διαγραφή
  33. Καλημέρα, πάρα πολύ καλό το μάθημά σου!!!!!!!!
    Ε, νομίζω ότι και ο πιο αρχάριος ,μπορεί να το φτιάξει μετά από την τόοοοοοσο εξαιρετική ,αναλυτική παρουσίαση!!!!!!!!!
    Μπράβο σου , θα το προσπαθήσω κι εγώ!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ανταποκρίθηκαν πολλές .....μαθήτριες. Στο τέλος θα κάνουμε και έκθεση!!!!

      Διαγραφή
  34. Σωσώκα μου θα το επιχειρήσω σύντομα κιόλας!!! Το κάνεις να φαίνεται πολύ εύκολο!!!Προφανώς είσαι εξαιρετική δασκάλα!!! Καλή εβδομάδα να έχεις,φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλη μια μαθήτρια προστέθηκε. Μήπως εκτός από την έκθεση, να έχουμε και βαθμολόγηση;

      Διαγραφή
  35. Εντάξει Σωσώ τι να πω;;; γεια στα χεράκια σου! απίστευτη μεταμόρφωση! μπράβο και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. αριστουργημα!!!!και με το βερνικι πλενεται κανονικα μετα,δεν χαλαει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική, αυτά τα ποτήρια δεν είναι για νερό ή ποτό. Είναι διακοσμητικά , για ρεσώ. Μπορείς να τα σκουπίσεις με ένα βρεγμένο πανί, όχι όμως να τα βουτήξεις στο νερό.Όπως και όλα τα αντικείμενα με decoupage.

      Διαγραφή
    2. ααα ειπα κ εγω,παντως ειναι για στολισμα,σε μια βιτρινα η ραφι και χωρις ρεσο ειναι ομορφα!

      Διαγραφή
  37. μπράβο Σωσώ...τέλεια η διδασκαλία...
    έχω ένα σωρό ποτήρια μονά κι άλλο ένα σωρό πανέμορφες χαρτοπετσέτες...
    μόλις συνέλθω από το σοκ των 70 κουταλοσπάτουλων που ντεκουπάρησα για τη συνάντηση,θα τους δώσω να καταλάβουν...
    από τη Μάγια περάσατε κι εσείς...???...λολ
    φιλιά καλή εβδομάδα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Βιβή. Μετά το σοκ των κουταλοσπάτουλων και αφού έχεις μονά ποτήρια και σωρό από χαρτοπετσέτες, μήπως πρέπει να αρχίζεις να ετοιμάζεσαι για την επόμενη συνάντηση;Φιλιά και από εμένα.

      Διαγραφή
  38. Σωσώ μου πολύχρονη!! Πάντα με υγεία, χαρά ευτυχία και δημιουργική εμπνευση!! Οι οδηγίες κατατοπιστικές και φαίνονται και ευκολες!! Είναι όμως? Αυτές οι ζάρες, κανείς δεν τις θέλει αλλά βρε παιδί μου όλο παρουσιάζονται μπροστά μου!!Που θα μου πάει όμως κάποτε θα μάθω. Φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου.Να είσαι και εσύ καλά.Και οι οδηγίες είναι εύκολες και η κατασκευή επίσης. Όσο για τις ζάρες, υπομονή και επιμονή θέλουν. Φιλιά

      Διαγραφή
  39. Ξέχασα!!! Τα ποτήρια σου είναι το ένα καλύτερο από το άλλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ο καλύτερος πομπός είσαι Σωσώ!!!Το καταζήλεψα το ποτήρι!!!!Τελειες οι οδηγίες!κι οι καρδιές στο πλάι της σελίδας σου πολύ ....ξελογιάστρες!!!!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το ζηλεύεις το ποτήρι, την στιγμή που μπορείς και εσύ, να το φτιάξεις!!Φιλιά και από εμένα.

      Διαγραφή
  41. Σωσώκα, όταν μπορέσεις στείλε μου ένα mail που θα βρω τα υλικά για να επιχειρήσω το μάθημά σου!!! Φιλάκια και όνειρα γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σωσώ μου τέλειο το μάθημαααα!!! Μπράβο σου δασκάλα μου!!!! Τα ποτήρια σου λατρεμένα και πανέμορφα!!!! Καλή εβδομάδα!!!
    Εγώ όμως έχω μιαν άλλη απορία... πώς μπορώ να αλλάξω τον κέρσορα σε κάτι άλλο;;; Όπως έχεις εσύ την καρδούλα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έμαθες ακόμη, τι θαύματα κάνει το ''google'';Και ο δικός μου κέρσορας, από αυτά τα .....θαύματα είναι.

      Διαγραφή
  43. ΣΩΣΩ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΕΡΘΟΥΝ ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑΣ ΕΜΑΣ ΤΙΣ ΑΡΧΑΡΙΕΣ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΝΑ ΤΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεκτές οι ευχές σου. Πάρε την απόφαση και ξεκίνα την προσπάθεια. Σε διαβεβαιώ ότι θα ..... κολλήσεις.

      Διαγραφή
  44. Καλημέρα Σωσώ μου!!! Τί ωραία και χρήσιμη ανάρτηση!!! Με τις οδηγίες σας αρχίζω να καταλαβαίνω σιγά σιγά πώς γίνεται το ντεκουπάζ!!!! Πού ξέρεις, μία μέρα μπορεί να το επιχειρήσω κι εγώ γιατί μου αρέσει πολύ αυτή η τεχνική που μεταμορφώνει τόσα πράγματα και τους δίνει τόση ομορφιά!!!! Συγχαρητήρια πάντως, κατατοπιστικότατες οι οδηγίες σου και η παρουσίαση με τις φώτο!!!!
    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν τα σκουλαρίκια!!! Αλήθεια, ποιόν διαγωνισμό εννοείς;!! Δέν ξέρω!!
    Καλημέρα και πολλά φιλάκιααααα.....:ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Μυρσίνη ασχολείσαι με άλλες κατασκευές και τα καταφέρνεις περίφημα. Κάάάάάάάποτε , ίίίίίίσως , μπορεί να ασχοληθείς και με το decoupage.

      Διαγραφή
  45. Λοιπόν...επανήλθα γιατί κατάλαβα πόσο χαζούλα είμαι!!! Μου αρέσει, που σας γράφω εγώ η ίδια για τον διαγωνισμό και μετά σε ρωτάω ποιόν διαγωνισμό! χάχάχάχά! Κόλλησε το μυαλό μου εκείνη την ώρα και σκέφτηκα ότι εννοείς κανένα άλλο διαγωνισμό με θέμα νεραιδένιο!! Αλλά αυτά μόνο η φίλη μας η νεραιδομάγισσα τα κάνει οπότε θα το ήξερα!! Ώρες ώρες γίνομαι πολύ ηλίθια!! Μήν με παρεξηγείς καλή μας επιτηρήτρια!!! Πολλά πολλά φιλιά! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που.......επανήλθες, ας σου ευχηθώ άλλη μιά φορά, καλή επιτυχία να έχεις με την συμμετοχή σου στον διαγωνισμό.

      Διαγραφή
  46. Σ΄ ευχαριστώ πολύ δασκαλίτσα μου, (για μένα είσαι) το κατάλαβα και θα το τολμήσω . Έχω μάλιστα και καναδυό ποτήρια τέτοια και θα τα αξιοποιήσω. Και να σου πω έχω αμέτρητα ποτήρια ουίσκυ και μάλλον έτσι θα καταλήξουν αφού έτσι είναι καλύτερα.....Μπράβο! Α! Τι βερνίκι να πάρω? Δεν διάβασα κάτι για αστάρι πριν την κόλα είδες τι καλά κατάλαβα? χα χα χα! Βοήθα να τα ξεκινήσω . Πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζένη, βερνίκι νερού θα πάρεις. Αστάρι δεν χρειάζεσαι.Κολλάς το ριζόχαρτο κατ΄ευθείαν πάνω στο γυαλί.
      Ελπίζω τώρα να ....ξεκινήσεις. Φιλιά

      Διαγραφή
  47. Aαπητή μου Σωσώ.
    Θαύμασα τα πανέμορφα ποτήρια σου και φυσικά τον άψογο τρόπο διδασκαλίας.
    Τεχνικά και καλλιτεχνικά δεν κατέχω πολλά και δεν ομιλώ.
    Νάσαικαλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ντένη,
      σε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου. Εύχομαι και εσύ να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  48. Πανέμορφα όλα... και οι δημιουργίες σου και οι οδηγίες σου αν και σίγουρα χρειάζεται σταθερό χέρι και υπομονή (κάτι που πια εγώ δεν διαθέτω).
    Χρόνια πολλά έστω και λίγο καθυστερημένα και πάντα με Υγεία, όμορφα να ποιείς αγαπητή Σωσώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα αγαπάς κάτι την κάνεις την ....υπομονή. Δέχομαι τις καθυστερημένες σου ευχές.Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  49. Σωσω μου δεν ήξερα ότι γιόρταζες κι ίσως να μην εχει μείνει ουτε ψίχουλο απο την τούρτα, αλλά δέξου τα χρόνια μου πολλά, έστω και αργοπορημένα. Να έχεις παντα χαρά και ηρεμία στην καρδιά σου!
    Κατατοπιστικότατη με το μάθημα θα σου βάλω με άριστα το 10..20 γιατί το αξίζεις!

    Σε φιλώ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, τι κι αν είναι αργοπορημένες. Και άλλο ένα ευχαριστώ για την.....βαθμολογία.Φιλιά

      Διαγραφή
  50. Είναι αποκάλυψη για μένα η ανάρτησή σου!Σ' ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Εξαιρετικες οδηγιες!!!!!Οσο για τις ζαρες συμφωνω και επαυξανωωωωω!!!!!!ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΖΑΡΕΣ!!!χιχιχιχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Σημερα προμηθευτηκα ποτηρια και με τις οδηγιες σου θα στρωθω στη δουλεια.Οι οδηγιες σου κατατοπιστικοτατες,να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μπράβο κυρα δασκάλα! το στυλάκι βραδύτητας έπιασε και τον υπολογιστή μου λόγω φορέα . άλλαξα φορέα και θα επανέλθω με ντεκουπάζ! για να μη λες ότι είμαι τεμπέλα ή καμιά χαζή που όλη μέρα κάθεται! Πολλά φιλιά κουκλίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Με τόσα όμορφα καλλιτεχνήματα μπαίνω στον πειρασμό να ξαναπιάσω το πινέλο του decoupage. Να ΄ξερα να κάνω και φωτοσκίαση ... Ευχαριστώ για το πολύ κατατοπιστικό tutorial !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. πολύ όμορφα όλα! Εύκολα. Ηελα να ρωτήσω εάν γίνεται να κολλήσω την χαρτοπετσέτα ή το ριζόχαρτο πάνω σε γυαλί χωρίς να έχω περάσει κάποια βάση. γινεταί? ή δεν θα έχω αποτέλεσμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. θα σπάσω κούπες για τα λόγια που πες!
    Καλέ Κυρία σας έσπασαν τα ποτήρια και σας χάσαμε;;;;ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    Χ. ΜΑΡΤΥΡΙΆΡΑ-ΔΈΚΤΗς Κ.Λ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή