Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Χεριών έργα

Βρισκόμαστε στην μέση του Δωδεκαημέρου περίπου.

Πολλές από εσάς, για να μην πω μόνο μία,
εξακολουθούν να φτιάχνουν μπάλες και στολίδια.

Άλλες ασχολούνται με το μενού της Πρωτοχρονιάς ....
και  άλλες ασχολούνται με τις όποιες δημιουργίες  τους.

Πριν τα  Χριστούγεννα, η  Jenny είχε κάνει μιά ανάρτηση ενός  κεντήματος με χάντρες.
Της είχα γράψει στο σχόλιο, ότι στην πρώτη ευκαιρία,
θα ανέβαζα και τα δικά μου κεντήματα, έτσι, για να τα δει.




Είχα και έχω μια φίλη, που είναι από τις Σέρρες.
Βάσω το όνομά της.
Το κέντημα αυτό μου το είχε κάνει δώρο.

Από εκεί και ύστερα άρχισε ... το κόλλημα με τις χάντρες και άρχισα και εγώ να φτιάχνω σεμέν, καρρέ και ροτοντάκια όλων των διαστάσεων, αναλόγως των επίπλων που ήθελα να ....καλύψω.







Κλείνω με μια ευχή για τον καινούργιο χρόνο.
Να μην προσπαθήσει να μιμηθεί τον παλιό.
Να φέρει υγεία, αγάπη, ειρήνη,  ευτυχία, αυτοπεποίθηση, υπομονή, επιμονή, ψυχική δύναμη, πολλά χαμόγελα, καθόλου πόνο, συμπαράσταση και ενδιαφέρον για τον διπλανό μας, καλύτερες συνθήκες και προοπτικές , όχι άλλα προβλήματα, όχι  άλλους εφιάλτες, να φύγουν οι καλικάντζαροι , να επικρατήσει η λογική, η σύνεση και....η φώτιση, σε όσους την χρειάζονται.
Το ξέρω....
Ζητάω πολλά......

62 σχόλια:

  1. Εξαιρετικά τα έργα σου, Μαράκι, εντυπωσιακά θα έλεγα! Έχω αρχίσει κι εγώ κάτι αλλά το έκανα περίπλοκο και αργεί πολύ να τελειώσει!!!
    Σε ευχαριστούμε για τις όμορφες ευχές σου! Αντεύχομαι υγεία, αισιοδοξία και προοπτική για όλους τους ανθρώπους!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα τι να σου πω κι είμαι και στεναχωρεμένη;
    Δε πα να φτιάξεις καμία χάντρα και να μ αφήσεις ήσυχη;Ολο με μένα ασχολείσαι,σε πειράζω;
    Κάθομαι φρόνιμα-φρόνιμα στη γωνιά μου και σεκλετίζομαι αν θα στρώσει η καμπύλη έχω και σένα να με καλλικατζαρεύεις
    Αντε κέντα χάντρες...αν μπορείς!
    Παρεμπιπτόντως τα κεντήματα ...ΚΕΝΤΗΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικά πραγματικά έργα τέχνης!!! Γειά στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είθε να πραγματοποιηθούν οι ευχές σου ειδικά η τελευταία - φώτιση - τη χρειάζονται πολλοί!!!!!!
    Τα κεντήματα σου... συμφωνώ απολύτως με τη Χαρά: ΚΕΝΤΗΜΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομολογώ ότι αυτού του είδους το κέντημα πρώτη φορά το βλέπω και είναι συναρπαστικό!
    Μα πως τα κάνεις όλα ετούτα;!
    Όσο για τις ευχές, από το στόμα σου και στου θεού (διάβαζε ιθυνόντων) το αυτί...

    Μια γλυκιά πρωτοχρονιά, που είναι ευχή προσεγγίσιμη για όλους μας.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετική δουλειά!!!!
    Μακάρι οι ευχές σου να πολλαπλασιαστούν να γίνουν πολλές αλλά και να εισακουστούν.
    Αρκετή απλιστία έπεσε στον πλανήτη φτάνει πια!!
    Εύχομαι καλή πρωτοχρονιά με Υγεία Αγάπη και Χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα κεντήματα σου εξαιρετικά!!!!!!!!! Μία ευχή θα κάνω μόνο για την νέα χρονιά οι ευχές σου να εισακουστούν και σε σένα εύχομαι να έχεις μία καλή & δημιουργική χρονιά γεμάτη υγεία, ευτυχία & αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΩΣΩ, ΛΕΣ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΚΑΛΛΙΚΑΝΤΖΑΡΟΙ;
    ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΟΥΡΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΡΧΗΤΕΡΑ!!!!!!
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ!!!!!!!!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ, ΖΗΛΕΨΑ!!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΑΝΟΙΞΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΜΠΑΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ!!!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΜΕ ΧΑΝΤΡΕΣ, ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΙΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΖΗΛΕΨΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ!!!!!!!!!!!
    ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ!!!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΟΜΩΣ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!
    ΧΑΡΑ ΕΥΤΥΧΕΙΑ Κ ΠΟΛΥ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!

    ΤΑ ΕΡΓΟΧΕΙΡΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ .....ΜΟΝΑΔΙΚΑ!! ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕ ΧΑΝΤΡΕΣ ΑΚΟΜΗ ...ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΑΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ πόσο σε χαίρομαι, όπως και όλες εσάς τις χρυσοχέρες. Ζηλεύω λίγο, αλλά δεν έχω την ανάλογη υπομιονή.
    Εύχομαι ευτυχισμένη χρονιά...
    to alataki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πω,πω! Καταπληκτικά!!!
    Έχω μείνει να τα χαζεύω! Γειά στα χέρια σου και στην υπομονή σου! Είναι έργα τέχνης ό,τι κι αν πούμε, και θέλουν και χέρια και θέλουν και μάτια...
    Μακάρι να μπορούσαμε να στολίσουμε έτσι και το νέο χρόνο! Ας ευχηθούμε να μας φέρει τα καλά που του ζητάς κι αν δε μπορέσει ας φέρει τουλάχιστον κουράγιο για τα δύσκολα και φροντίδα για το διπλανό μας!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΩΣΩ !!!!!!!!!
    ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ ΜΕ ΧΑΝΤΡΕΣ. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!Α ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΡΕΜΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΔΑΚΡΥΑ ΟΙ ΧΑΝΤΡΕΣ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ... ΚΑΛΑ, ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ!!!!!!ΕΓΩ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΗΝ ΒΕΛΟΝΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΥΩΠΙΑΣ...ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ Η ΜΥΩΠΙΑ , ΛΙΓΗ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΩΡΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΜΕ ΒΡΗΚΑΝ!!!!!!
    ΣΩΣΩ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΡΓΟΧΕΙΡΑ ΣΟΥ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.
    ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!
    Τέλεια είναι . Αυτό που μου άρεσε είναι πως τα σχέδια είναι λιτά και κομψά. Δε σε κουράζουν ούτε είναι πνιγηρά. Είναι του γούστου μου και αν δε σε πειράζει θα αποπειραθώ να φτιάξω ένα σαν τα δικά σου. Τώρα βέβαια δεν ξέρω ποιο από όλα το τελευταίο είναι τοπ. Το άλλο που είναι εντυπωσιακό στα δικά σου εργόχειρα είναι τα τελειώματά τους... Ιδιαίτερα πανέμορφα και ΟΧΙ κραυγαλέα. Μπράβο σου με γέμισες ευχαρίστηση και ικανοποίηση. Τα έργα τέχνης πρέπει να τα βλέπει κόσμος να τα θαυμάζει και έχω την εντύπωση πως έχεις κι άλλους κρυμένους θησαυρούς ... Για βγάλτους να τους δούμε....
    Να έχεις καλή χρονιά σου εύχομαι και ευλογημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν έχω κεντήσει ποτέ με χάντρες παρόλο που στο παρελθόν ασχολήθηκα πολύ με το κέντημα. Δείχνουν υπέροχα!
    Αντεύχομαι παρομοίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eντυπωσιάστηκα από τα εργόχειρά σου!!!!
    Είσαι λοιπόν και σύ πολυπράγμων;!!!!
    Θα ήθελα να δω και άλλα και πιο κοντινές φώτο!

    Καλη Χρονιά! Ας προσπαθήσουμε να αλλάξουμε οι ίδιοι το νέο έτος...να είναι καλύτερο από το παλιό...όσο περνάει από το χέρι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν ζητάς πολλά Σωσώ μου!Τα αυτονόητα ζητάς!!!Εύχομαι να πραγματοποιηθούν όσα ονειρεύεσαι και επιθυμείς!!!Εύχομαι η ζωή σου νάναι γιομάτη από χρώματα σαν αυτά του ουράνιου τόξου της προηγούμενης ανάρτησης!!!Τα καλλίτερα!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και επειδή ο κέρσορας πατήθηκε κατά λάθος στη δημοσίευση πριν ολοκληρώσω το σχόλιο επανέρχομαι για να σου πω ότι τα ερόχειρά σου είναι φανταστικά!!!Το τελευταίο με ξετρέλανε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φαντάσου τώρα που εγω δεν τα χω καλά με τα σεμέν κτλ τα συγκεκριμένα μ'άρεσαν πάααααρα πολύ!Όλα!Ανεξαιρέτως!!!καλή χρονιά με όλα όσα εύχεσαι!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Xρόνια πολλά, εύχομαι με το καλό να έρθει η νέα χρονιά στο σπιτικό σου!
    Τα έργα σου είναι πραγματικά υπέροχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Amiga,
    Espero que o Ano Novo venha recheado de muita paz e dias melhores para todos.
    Que 2012 também venha com dias tão lindos quantos aos seus trabalhos artesanais... que seja um ano maravilhoso!!!
    Beijinhos.
    Brasil.

    ▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥
    ▒♥ Boas Festas!!!
    ▒♥ Feliz 2012 !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή Χρονιά να έχουμε και μακάρι ο καινούργιος χρόνος να είναι 2012 φορές πιο δημιουργικός,πιο ειρηνικός και πιο φιλικός από τον χρόνο που σε λίγο αποχαιρετούμε.Χρόνια Πολλά.
    Ύπεροχα τα εργόχειρά σου,σου εύχομαι να έχεις πάντα έμπνευση να φτιάξει και πολλά ακόμα.
    Αν θέλετε επισκεφτείτε και το δικό μου μπλογκοσπιτάκι:natapakomyxri.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωχ! άλλο κακό μας βρήκε...θ ανοίξουμε σεντούκια, θ ανοίξουμε κασέλες θα ξεσκονίσουμε προικιά!!!
    Ωρες είναι τώρα με τον Καινούργιο χρονο να σκαρφιστεί τέτοια πράγμα η Ρένα...
    Και σου λέω Σωσώ "ΜΑΖΕΨΟΥ!",πού εσύ ν ακούσεις!
    Ρένα αυτή τη φορά εμένα ξέχασέ με, άσε που με είπες και ζηλιάρα.Βρε αμα εκφράσω την προτίμησή μου σ ένα η φιλενάδα μου θα μου το δώσει παραυτα (μη φέρνεις αντίρρηση εσύ, ΝΑΙ πες)γιατί να στραβώνομαι σαν την Εφη;να μη βλέπω να περάσω το βελόνι, να μου γλυστράει η χάντρα, να χάνω το μέτρημα....
    Λοιπόν να εξηγούμαστε Ρένα θα παίξεις με τη Σωσώ και με τις υπόλοιπες που θαύμασαν,εγω είδες...συντηρητική! Η Σωσώ θα παίξει και για τις δυό μας...ΞΕΧΝΑ ΜΕ....κακίστρω, που θα με πεις ζηλιάρα!Τι νέος Χρόνος θα μου έρθει με τέτοια πίκρα που πήρα;;;;εεεεεεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!
    ΧΑΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΖΗΛΙΑΡΑ, ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΜΗ ΔΩ ΚΑΤΙ, ΘΑ ΣΚΑΣΩ!!!!!!!!!
    ΧΑΑΧΑΑΑΑΧΑ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ , ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ!!!!!!!
    ΤΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΝΑ ΓΕΛΟΥΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΕΙΡΑΓΜΑΤΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!
    ΤΑ ΜΠΑΟΥΛΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΑ ΑΝΟΙΞΩ, ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ!!!!!!!!
    ΕΠΙΑΣΑΝ ΑΡΑΧΝΕΣ!!!!!!!!!!
    ΚΕΝΤΟΥΣΑ ΜΕΤΑ ΜΑΝΙΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ!!!!!!!!
    ΛΕΩ ΝΑ ΒΓΩ ΣΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΩ!!!!!!!!
    ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΠΑΟΥΛΟ ΜΙΣΟΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΑΝΩΘΕΝ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΖΗΛΙΑΡΑ ΚΑΙ Ο'ΤΙ ΣΧΕΔΙΟ ΕΒΛΕΠΑ ΤΟ ΕΒΓΑΖΑ ΜΗ ΧΑΣΩ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΩΣ ΕΧΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΧΡΗΣΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΑΖΕΨΕΙ ΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ 2112!!!!!!
    Ε!!!!!!!!!!! ΔΙΠΛΑ ΕΙΝΑΙ , ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ!!!!!!!!!
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!! ΕΧΩ ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ, ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!
    ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΑΥΤΑ, ΘΑ ΡΩΤΑΕΙ ΠΑΛΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΕ ΠΟΙΑ ΜΙΛΑΩ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΑΚΟΜΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , ΕΧΟΥΜΕ 2 ΜΕΡΕΣ ΑΚΟΜΗ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ! ΟΔΗΓΩ ΟΜΩΣ ΠΛΕΟΝ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΤΗΣ ΜΥΩΠΙΑΣ ΜΟΥ!!!!! ΟΥΔΕΝ ΚΑΚΟΝ .....ΛΟΙΠΟΝ ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΤΕ ΤΑ!!!!!
    ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΠΟΡΤΑΤΙΦ....ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟΛΕΓΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΑΝΑΒΩ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΩΣ...ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΠΑΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΣΠΛΑΧΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΒΗΝΕΙ!!!
    Ε ΡΕ ΔΕΗ.........
    ΑΣ ΕΙΝΑΙ.....
    ΚΟΡΙΤΣΙΑ ! ΣΑΣ ΦΙΛΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λοιπόν για μαζευτείτε νυχτιάτικα γιατί ααααααααααα!
    Τα λεγα εγω δεν τάλεγα Σωβσώ; άρα την τώρα μέχρι το 2012 θα μετράμε σταυροβελονιά!!!Ξέρω μία παροιμία αλλά δε τη λέω...
    Εγω δεν έχω γιατί αφ ενός είμαι μικρή και δεν έφτασα αυτή την εποχή του σεμέν, αφ ετέρου η κόρη μου τα σιχαίνεται,οπότε προς τι να χαλάω τους ωραίους μου τσακίρικους οφθαλμούς;
    Κι εσύ Εφη παιδί μου, στο κρυφό σχολειό πήγαινες και διάβαζες με το λύχνο;Είδες τώρα τα χαϊρια σου!αντε να περάσεις βελόνα, ούτε τσακουράφα.
    Μεγάλη πρόοδος όμως που οδηγείς χωρίς γυαλιά μυωπίας, απο τούνελ θα περνάς άνετα!!!
    Αντε πάμε για ύπνο γιατί η Σωσώ θα πάρει σκουπόξυλο και θα μας διώξει, είναι και μοβόρα, ...μην πάρουμε τα σεμέν και τα κάνουμε μαξιλαροπόλεμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λοιπόν επανήλθα να κάνω διορθώσεις:
    1) Σωσώ χωρίς "βου"
    2) άρπα τη και όχι "άρα την "
    και τέλος τρομακτικότερο 2112 και όχι 2012.
    Συγγνώμη Ρένα για τη δραματική εκπτωση.
    Οσο για την Εφη προς θεού μην της κλείνετε το φως (εμένα έπρεπε να είχες ...Τέρας οικονομίας!)
    Σας φιλώ καληνύχτα, αύριο η συνέχεια.Σας θέλω ετοιμοπόλεμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή χρονιά με πολλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Όπως καταλαβατε, το σπιτάκι μου έγινε για άλλη μια φορά κέντρο...διερχομένων(χαρά μου, με χ μικρό).
    Όσο για την Χαρά (με Χ μεγάλο),ή είχε πιεί κανένα λικεράκι παραπάνω (λόγω κρύου), ή κουτούλαγε (λόγω νύστας)και μπέρδευε τα πλήκτρα.Βέβαια το σ με το β απέχει παρασάγγας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ουάου! Δεν το έχω καθόλου με το κέντημα (σταυροβελονιά στην καλύτερη περίπτωση) αλλά δεν μπορώ να μη θαυμάζω αυτά τα μικρά έργα τέχνης! Γεια στα χεράκια σου!
    Πολύ μου άρεσε ο επίλογός σου... Πραγματικά εύχομαι η καινούρια χρονιά να μας φέρει μόνο τα καλύτερα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΧΑΡΑΑΑΑ! ΞΕΡΕΙΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗΣ ΣΩΣΩΣ!!!!!!!!
    ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ...Η ΠΑΛΙΟΠΑΡΕΑ...ΧΙ ΧΙ ΧΙ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σου εύχομαι το νέο έτος να σου φέρει υγεία, χαρά, αγάπη!! Χρόνια Πολλά!!
    Oσο για τα κεντήματα εμεινα αφωνη. Καλά ξέρεις τι υπομονή χρειάζεται? Κάτι μικρά λουλουδάκια με χαντρούλες εκανα και εφριξα.....Σωσώ μου σου εύχομαι τα καλύτεραααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΑΡΑΚΕΛΣΟ μου....χρυσοχέρα ματια μου εσύ!!!!!φωτιές αναψες έδώ να δείς τι κάνουνε με χάντρες..αν με αφήσουν να τα φωτογραφίσω θα σου τα στήλω να δεις σχεδια...σίγουρα θα σου αρέσου βλέπω τα δικά σου και είναι υπεροχα ....μακάρι οι ευχές σου να βγουν αληθινές ...σου ευχωμαι τα καλήτερα να σου φέρει ο καινούργιος χρόνος..ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία..τα αλλα έρχονται!!!!φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Όμορφες και ζεστές ευχές σου αφήνω για ένα ευτυχές νέο έτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Três...
    dois...
    um....

    ♫♫.•*¨`*•..¸ ☼ ☼ ¸.•*¨`*•.♫♫♫.
    ╔═════════ ೋღღೋ ═════════╗
    ೋ ~~* FELIZ ANO NOVO ~~* ೋ
    ╚═════════ ೋღღೋ ═════════╝
    ♫♫.•*¨`*•..¸☼ 2012☼¸.•*¨`*•.♫♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Το 2012 να φέρει ευχάριστες αλλαγές και ζεστές προσδοκίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλά καλά και δημιουργικά!!! Με υγεία και ευτυχία και το 2012 να φέρει τις αποζημιώσεις που μας χρωστάει το 2011!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά κι από δω... Με υγεία κι ευτυχία στο σπιτικό σου!!!

    Για τα κεντήματα θα τα πούμε άλλη φορά...

    Φιλιάαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αγαπητή μου Σωσώ.
    Πέρασα να θαυμάσω τα έργα σου και να σου ευχηθώ κάθε καλό σε ΄σένα και την οικογένειά σου τον καινούργιο χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Υπέροχα τα εργόχειρα..και θέλω να αφήσω τις ευχές μου για μια καλή χρονιά με υγεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Στο Νεο Χρονο που ερχεται μια ευχη θα κανω: υγεια, αγαπη και χαρα πλουσια να σου τα φερει. Χρονια πολλα και καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ 2012!!!ΟΙΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλή χρονιά Σοσώ μου, να έχεις υγεία και χαρά όλο το 2012!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. « ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★ ★
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★ NEW YEAR ☆ 2012
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♥¥☆★☆★☆¥♥ ★☆ ♥♥♥ »

    ΓΙΑ μένα θα δείξει...με τέτοια παρέα που μου μπήκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. _______██████ *⏃* ΑΓΑΠΗ ❂*☃
    _____ ████████ *⏃*❂ ΥΓΕΙΑ *☃
    ____███████████ *⏃* ΕΥΤΥΧΙΑ *☃
    ___ (░░░░░░░)░░░) *⏃*❂*☃*⏃*
    ___ (░(░█░░█░)░░░)
    __ (░░(░░●░░░)░░░).
    __ (░░░░◡░░)░░░░). ……………............♥★o
    _██ (░░░░░░░░░░)██... ................ .*o*
    _███ (░░░░░░░░░)███................. *♥*o*
    ████ ██ (░░░)██ ████............... ***o***
    ████ █████████ ███............... **o**♥*o*
    ████ ████░████ ███............ .**♥**o**o**
    (░░)_ ▓▓▓▓▌▓▐▓▓▓_(░░)......... **o**♥***♥*o*.
    (██) ███████████ (██)........ *****♥*o**o****
    _____█████░█████_▓▓▓\)... ♥*♥**o*****o**♥**
    _____█████-,█████▓▓▓▓▓) ******o*****♥**o***
    ______(███)_(███)▓▓▓▓▓▓) -.,.-*❂*⏃☃⏃*❂*-.,.-
    ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ το 2012

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλή χρονιά, χρόνια πολλά με υγεία και ότι άλλο ποθείτε να γίνει πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΣΩΣΩ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Muy bonitos trabajos.
    Te deseo un Feliz 2012, lleno de cosas buenas.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αγαπητή κυρία Σωσώ, πέρασα και θαύμασα τα έργα σας, κεντήματα και πλεκτά.
    Σας εύχομαι Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Υπέροχα τα κεντήματα! Ευχομαι καλή χρονιά με υγεια και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΣΩΣΩ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΤΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΕΝΤΑΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑΥΜΑΣΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΣΟΥ .ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Σωσώ μου καλή χρονιά να έχεις με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Τα κεντήματά σου όλα είναι πανέμορφα. Εγώ ποτέ δεν κέντησα με χάντρες αλλά καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολα και θέλουν χρόνο! Να είσαι καλά να τα χαίρεσαι καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλη Χρονια! Μακαρι το 2012 να ειναι γεματο υγεια, αγαπη και ευτυχισμενες στιγμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 2012 EYXEΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!
    ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ξαναέρχομαι να σου ευχηθώ...ΠΑΡΑΚΕΛΣΟ μου... (το παρακέλσος μου αρέσει πιό πολύ απο το Σωσώ.. γιατί μου θυμήζει την ταινία της Αλίκης..το ξύλο βγήκε απο τον παράδεισο..που λέγανε την φίλη της Παρακέλσου...θυμάσαι;;) λοιπόν φίλη μου να εχεις ότι ποθείς με τον καινούργιο χρόνο ..υγεια ευτυχία ..και χαμόγελο....αυτό μας σώζει.. και ΤΟ..(.Ο ΘΕΟΣ σώζει ) ωραιο!!!! τους είδες;;;;σε φιλώ και σου ευχωμαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. καλη και δημιουργικη χρονια με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή