Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Κεραμίδια και ....κεραμιδάκια.


Εξ αιτίας κάάάάποιας - ονόματα δεν λέμε - μου έγινε συνήθεια να κοιτάω τα σκουπίδια - για κανένα αντικείμενο - που θα μπορούσα να το μαζέψω και να το μεταμορφώσω.
Μικρόβιο είναι αυτό.
Δεν νομίζω - βέβαια -ότι θα είμαι και η μόνη που το έχω κολλήσει.
Η αποκομιδή λίγη ως ελάχιστη.
Ένα τραπεζάκι πριν 6 - 7 μήνες και μια καρέκλα που βρήκα την Κυριακή των δεύτερων εκλογών.
Αυτή - την καρέκλα -  θα σας την δείξω στα " προσεχώς "

Δυστυχώς την συνήθεια αυτή - του να κοιτάω στα σκουπίδια - την απόκτησα σε ακατάλληλες εποχές.
Το λέω αυτό  γιατί , πιο παλιά μπορούσες να δεις και να βρεις πολλά επιπλα πεταμένα και παρατημένα - για μέρες -  στα σκουπίδια και μερικά σε καλή κατάσταση.
Τώρα λόγω κρίσης , είτε δεν ανανεώνονται πλέον τα έπιπλα , ή  γίνονται ανάρπαστα πριν καλά καλά πεταχτούν στα σκουπίδια.
Μη βρίσκοντας λοιπόν έπιπλα , βρήκα ....κεραμίδια.
Και συγκεκριμένα δεν τα βρήκα εγώ , τα βρήκε και μου τα έφερε ο...καλός μου.
Βλέπετε τον έχω βάλει και αυτόν στο....κόλπο.

Κάποιους μήνες πριν , σε κάποια από τις  εξορμήσεις μας στο ....εξοχικό και κατά την διάρκεια μιας βόλτας που έκανε , είδε έξω από ένα σπίτι  πολλά κεραμίδια.
Στο σπίτι αυτό έκαναν επισκευή και συν τοις άλλοις , άλλαζαν και την σκεπή.
Μου έφερε λοιπόν δυο κεραμίδια και στην επόμενη βόλτα του , άλλα δυο. 




Θυμήθηκα και κάτι μικρά κεραμιδάκια - που είχα αγοράσει  πριν κάτι μήνες - και τα έφτιαξα  όλα μαζί.
Τα μικρά κεραμιδάκια είχαν τρύπες και κορδόνι για να μπορούν να κρεμαστούν .
Ο  ......  προμηθευτής και κουβαλητής μου , ήθελε να κάνει τρύπες και στα μεγάλα
Φοβήθηκα όμως μην σπάσουν και δεν τον άφησα.
Μπορεί όμως να το επιχειρήσει με τα υπόλοιπα δύο.
Και αν αυτά σπάσουν  , ξέρουμε που θα βρούμε άλλα.










106 σχόλια:

  1. Σωσώ μου, έχουν γίνει υπέροχα τα κεραμίδια σου! Είδες πόσο μας στηρίζουν οι άντρες μας!? Κι εμένα τα ίδια κάνει, αλλά είναι και κάποιες φορές που μουλαρώνει, χιχιχι! Πριν από δύο ώρες επιστρέφαμε από την Νέα Σμύρνη και σε μία γωνιά, δίπλα στους κάδους, κάποιοι είχαν αφήσει επιπλάκια από τα οποία ξεχώριζε ένα όμορφο τραπεζάκι. Ε,λοιπόν, δεν δέχτηκε να σταματήσει το αυτοκίνητο και να με αφήσει να το πάρω. "κάνε πρώτα όσα έχεις μαζέψει στον κήπο και μετά θα ξαναβρείς κι άλλες παλιατζούρες, ο κόσμος τις πετάει, όχι σαν μερικές-μερικές που τις μαζεύουν". Ετσι μου είπε !!
    Κρίμα, το τραπεζάκι ήταν πολύ όμορφο...!!!!(η αλήθεια είναι ότι με περιμένουν αρκετά για να τα φτιάξω)!
    Πολλά φιλιά και καλό ξημέρωμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γελώ γιατί είναι μέρες τώρα σε μία παραλία αφημένο ενα ξύλινο τραπεζάκι με στρόγγυλη επιφάνεια ταλαιπωρημένο με πολλά χρώματα κολλημένα επάνω του,που το φλερτάρω , πάω κοντά του το πιάνω αλλά δεν μπορώ νά το πάρω γιατι δεν δέχεται να το κουβαλήσει με το αυτοκίνητο ο κ. Αλκης.... Τι κρίμα....

      Διαγραφή
    2. Marie-Anne, για το δικό σου καλό σου δεν σταμάτησε.Έχεις τόσο ωραίο κήπο , μην τον παραφορτώσεις με ....παλιατζούρες.
      Φιλιά πολλά και μάζευε μικρότερα αντικείμενα που δεν θα μπορεί να τα πάρει είδηση.χα χα

      Διαγραφή
    3. Έφη, πόσο μακριά είναι η παραλία; Σέρνοντας δεν μπορείς να το πας σπίτι;Κανένας γείτονας πρόθυμος δεν υπάρχει;

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα κεραμίδια.
    Χαίρομαι που σου αρέσουν τα παλιά πράγματα, τα σκουπίδια, όπως λένε, κρύβουν θησαυρούς.
    ΄Εχω βρει υπέροχα πράγματα, δεν τα έχω αξιοποιήσει, όμως, όλα ακόμα.
    Ευχαριστώ για το σχόλιο, καληνύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανέκαθεν μου άρεσαν τα παλιά πράγματα. Τώρα έχουν αρχίσει και μου αρέσουν και τα ....σκουπίδια.
      μάλλον πρέπει να ανησυχώ.

      Διαγραφή
  3. Σωσώ, πανέμορφα τα κεραμίδια σου....ντεκουπάζ ????....γιατί δε με βοηθούν και τα γερασμένα μάτια μου. Να πάτε να πάρετε όσα μπορείτε γιατί θα γίνουν ανάρπαστα από άλλους. Αν είναι μάλιστα και παλαιού τύπου....τότε είναι ανεκτίμητα. Κι εγώ έχω μαζεμένα μπόλικα. Φιλιά πολλά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι σίγουρη ότι η...ντάνα με τα κεραμίδια από το γειτονικό σπίτι, θα μεταφερθεί στο δικό μας.
      Φιλιά και από εμένα.

      Διαγραφή
    2. Ναί να μην αφήσεις κεραμίδι για κεραμίδι εσύ...να τα πάρεις όλα ..και τίποτα οι άλλες...χι..χι.. εεεεε... αν δεν έμπαινα θα έσκαγα....φιλια μεχρι να πάω στην θέση μου ξερω τελευταία... οπως στο σχόλειο ..γιατί ήμουνα η πιο κοντή...χι..χι.. περίμενα πως και πως να κανουμε μεταβολή να είμαι πρώτη.... λες Παρακελσο μου να μου έχει μείνει απο τότε το κουσουρι;;;χι...χι..

      Διαγραφή
  4. Σωσώ, πολύ ωραία τα κεραμίδια σου. Τα κεραμιδόσπιτα μου άρεσαν ιδιαιτέρως. Φτιάξε και άλλα και συγκέντρωσέ τα σε μια μικρή πολιτεία. Θα είναι τέλεια!!!!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία, έχω σκοπό να φτιάξω και άλλα.
      Και να ξέρεις, ότι φτιάχνω για μένα, πριν το φτιάξω , έχω βρει και που θα το βάλω.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Εξαιρετικά!!!! Με απίθανα θέματα, άψογη τεχνική και πολύ έμπνευση!!!
    Όσον αφορά τα σκουπίδια... έχει δίκιο... τώρα πια δεν βρίσκει κανείς τόσα πολλά πράγματα όπως παλαιότερα..., αλλά, ξέρεις, αν αλλάξεις γειτονιά... τα πράγματα είναι καλύτερα ;)
    Κάνε μια βόλτα έξω από βίλες και παλατάκια και... οι θησαυροί εξακολουθούν να είναι εκεί, αρκεί να προλάβεις, γιατί το ξέρουν κι άλλοι (χα χα)
    Κεραμίδια βρίσκω κι εγώ αρκετά συχνά - τα βυζαντινά από παλιές κατοικίες είναι τα αγαπημένα μου, αλλά αυτά σπανίζουν...
    όσο για τις τρύπες: μην το φοβάσαι, δεν είναι λίγες οι φορές που τις έκανα μετά τη διακόσμηση των κεραμιδιών. Άσε τον κουβαλητή σου να κάνει "ζέσταμα" με τα σκέτα, και μετά, μπορείς άνετα να τολμίσεις τις τρύπες και στα στολισμένα αν θέλεις.
    Να είσαι πάντα καλά, δημιουργική και γεμάτη έμπνευση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια ότι στις γειτονιές των βορείων και νοτίων προαστίων, μου έχουν πει ότι μπορείς να βρεις ακόμη μικροέπιπλα πεταμένα στα σκουπίδια.Έκεί όμως είναι περιοχή....άλλων, δεν μπορώ να επέμβω.Μην μαλώσουμε κιόλας. χα χα χα

      Διαγραφή
  6. Είναι απίθανα!!!! Μπράβο σου!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚαλημέρΑ! Πολύ όμορφα τα κεραμίδια σου! Μπράβοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πω, πω! Εκπληκτικά είναι, δε χορταινω να τα βλέπω! Τα θέματα είναι πολύ όμορφα. Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκει που πήγες, κοίτα μήπως βρεις και συ κεραμίδια από παλιά σπίτια, για να τα φτιάξεις.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα ζωγράφισες...Τα κεραμίδια αρέσουν πολύ και σε μένα...Εδώ στο Βόλο είχαμε την ονομαστή κεραμοποιία Τσαλαπάτα που δυστυχώς δεν υπάρχει πια..Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι έχει μείνει σε αυτόν τον τόπο;Σε λίγο δεν θα παράγουμε τίποτα . Μόνο εισαγωγή θα κάνουμε.
      Καλή Κυριακή να έχεις.

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα
    Πάρα πολύ ωραία τα έφτιαξες. Δεν χορταίνω να τα κοιτάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου άρεσε το αποτέλεσμα, άσχετα που φοβήθηκα μέχρι να το τολμήσω.

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΩΣΩΚΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΑΣΕ, ΠΟΛΥ ΑΤΙΜΗ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!!!!
    ΜΕΤΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΗΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ , ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΤΙΠΟΤΑ ΞΑΝΑ!!!!!
    ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΑΡΚΕΤΑ ΚΕΡΑΜΥΔΙΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΑ!!!!!!
    ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ, ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΤΡΥΠΗΣΕΙΣ ΑΦΟΒΑ!!!!!!!!
    ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΛΥ !
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα επιχειρήσω να τα τρυπήσω , αλλά και σίγουρα -αν προλάβω - θα πάρω και άλλα.
      Και εσύ να περνάς καλά.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  12. Τώρα χτύπησες φλέβα Σωσώ μου. Εχω στο νου μου να φτιάξω μερικά 3διάστατα (ρίξε μιά ματιά στο βιντεάκι)

    http://www.youtube.com/watch?v=2vtGJhp2fWs&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=N0fS_zRzwu8&feature=fvwrel

    http://www.youtube.com/watch?v=QX0IqyPr8wc&feature=fvwrel

    http://www.youtube.com/watch?v=55WrF3tREW4&feature=related

    !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. συμπληρωματικό .... γιά επιπλέον έμπνευση βάσε τις παρακάτω ιταλικές λέξεις στο browsing κελί του y-tube και απόλαυσε!

    decorare tegole

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ-πολύ όμορφα!!!
    Μου αρέσουν τα κεραμίδια σαν υλικό διακοσμημένα!!
    Μπράβο, καλή μέρα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά, ναι είναι ωραίο και εντυπωσιακό διακοσμητικό το κεραμίδι.

      Διαγραφή
  15. Eίναι φανταστικά!!!! Έχουν ιδιαίτερο "χρώμα" και δεν είναι συνηθισμένα!! Μπράβο και πάλι μπράβο!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφα τα κεραμίδια σου Σώσω μου!!μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι να βρεις βρε Σωσώ μου στα σκουπίδια? αφού κανείς πλέον δεν πετάει τίποτα!! τα κεραμιδάκια σου πάντως είναι όλα τέλεια!
    φιλούρες πολλές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην αποκλείεις ότι μπορείς να βρεις στα σκουπίδια κανενα ...κουτσό τραπέζι ή καμιά ...ξεχαρβαλωμένη καρέκλα.Φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Kαλημερα!!!Τελεια τα εκανες!Γεια στα χερια σου!!!!Ειδικα το δευτερο με τις γλαστρες με ταξιδευει σε αλλες εποχες!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλες εποχές , όταν τα σπίτια είχαν αυλές γεμάτες γλάστρες με λουλούδια και μοσχοβολούσε η γειτονιά. Αυτό δεν εννοείς;

      Διαγραφή
    2. Καλημερα!!!Ναι!αυτο εννοω!Μου φαινεται ΓΝΩΡΙΜΟ!Σαν να εχω παει οταν ημουν μικρη.Καλο Σ/Κ.

      Διαγραφή
  19. Σωσώ, τυχερή ήσουν που βρήκατε τα κεραμίδια χωρίς ζημιές, γιατί τα παλιά τα πετούν και τα καταστρέφουν. Έγιναν πολύ όμορφα, ελπίζω να μην σπάσουν με το τρύπημα. Τα δύο πρώτα μου αρέσουν πολύ και τα φαντάζομαι στο γείσο του τζακιού μας στο εξοχικά. Θα ταίριαζαν εξαιρετικά. Άλλη μια φορά, ανέδειξες έξοχα, απλά παραπεταμένα αντικείμενα!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φτιαγμένα δεν θα τρυπήσω. Δεν ξέρεις τι ....γίνεται.Τα άλλα που έχω κρατήσει, θα επιχειρήσω να τα τρυπήσω πριν τα φτιάξω..

      Διαγραφή
  20. Σωσώκα μου........ απλά υπέροχα!!!! Που να το φανταζόταν ότι από πεταμένα στα σκουπίδια, θα είχαν τέτοια μετάλλαξη!! Αν είχαν στόμα θα σε ευχαριστούσαν. Τα κεραμίδια τα αγαπώ πολύ και έχω μαζέψει μερικά, από μιά παλιά εκκλησία, σε ένα μικρό χωριουδάκι έξω από τη Σητεία, που της άλλαξαν τη σκεπή. Τα κεραμίδια πρέπει να ήταν του 1800 ή και πιό παλιά και οι εργάτες που άλλαζαν τη σκεπή τα πετούσαν από πάνω και τα περισσότερα είχαν γίνει κομμάτια!!! Έσωσα 5-6 αλλά μετά μετάνοιωσα που δεν είχα πάρει κι άλλα. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννέτα συνήθως έτσι γίνεται και μετά μετανοιώνουμε.
      Άλλο εκκλησάκι δεν υπάρχει που να θέλει άλλαγμα η σκεπή του;
      Έχε τον νου σου τώρα που θα πας προς τα κάτω.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  21. Απίθανη μεταμόρφωση!
    Δεν είχα σκεφτεί ποτέ τα κεραμίδια ως βάση για κάτι τόσο όμορφο!
    Μπράβο βρε Σωσώ που όλα τα αξιοποιείς και τα καλλωπίζεις!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ερμιόνη.
      Εγώ ικανοποιώ το μάτι και εσύ το ...στομάχι.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  22. Σωσώκα μου, τί απίστευτες δημιουργίες είναι αυτές;;;;; Εντυπωσιάστηκα για μια ακόμη φορά!!! Χρυσοχέρα μου, το ταλέντο σου ξεχειλίζει!!!!!!! Μπράβο σου!!!
    Πολλά φιλιά και καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική δημιουργούμε η κάθεμια στον ....τομέα της.Εγώ στα καλλιτεχνικά και εσύ στην μαγειρική και ζαχαροπλαστική.
      Φιλιά και καλή Κυριακή να έχεις.

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα Παράκελσε.
    Έπιασες τα δομικά υλικά και τους έδωσες νέα πνοή και παράταση ζωής, με φίνο "ένδυμα"!
    Δεν θα στεναχωριούνται, που έχασαν το σπίτι τους...:(

    Εύχομαι να βρουν την καταλληλότερη γωνιά, ώστε να την ομορφύνουν. Κοντά σε ένα τζάκι ή σε ένα τοίχο, που επάνω του πέφτει ήλιος, θα είναι πανέμορφα.

    Σε φιλώ
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία, σίγουρα δεν θα στεναχωριούνται. Παραπεταμένα και έξω στον δρόμο ήταν.
      Τώρα έχουν ένα....κεραμίδι πάνω τους.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  24. Σωσώ μου απίστευτη μεταμόρφωση!!!!!!!!!!!Σου έγιναν πολύ όμορφα!!!!!!!!!
    Καλό ΣΒ πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα, είδες τι κάνει ένα ριζόχαρτο! Θέλει βέβαια και λίγη προσπάθεια αλλά και αρκετή δουλειά για να το ενσωματώσεις. Ξέρεις εσύ.Φιλιά.

      Διαγραφή
  25. Τι όμορφα κεραμυδάκια!!! Μπράβο Σωσώκα!Έχεις κι εσύ έναν ήρωα σπίτι σου όπως πολλές από τις παραπάνω κυρίες!Αλλά και τι κορίτσια τους δώσαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γινεται ;;;πολύ ησυχία βλεπω... ετοιμαζεις ταξιδι μοναχά για χάρη σου...και δεν έχεις διαθεση κυρία;;;;

      Διαγραφή
    2. Πάντα έχω διάθεση Ρουλίτσα...αλλά μόνη μου πόσο να παίξω; Μ'έχουν εγκαταλείψει όλες!

      Διαγραφή
    3. Περνάμε την περίοδο της αποτοξίνωσης και της αυτοσυγκέντρωσης. Ας όψεται η ζέστη!Που θα πάει, δεν θα δροσίσει;

      Διαγραφή
  26. Καλημερα Σωσω!Ωραια τα κεραμιδια σου,πολυ ομορφα φτιαγμενα και ωραια τα μοτιβα που εβαλες!!Καλο Σ/Κ σου ευχομαι!Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είναι πανέμορφα Σωσώ μου. Μόνο κράτα μερικά για αργότερα, ξέρεις εσύ, ακρυλικά, πινέλα και προοπτική!!!! Θα είναι μοναδικά!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπέττυ, αν βρω να είσαι σίγουρη ότι θα προμηθευτώ και άλλα.Φιλιά.

      Διαγραφή
  28. Σωσώ πολύ ταιριαστά τα μοτίβα στα κεραμίδια και δείχνουν πολύ καλά την προοπτική.Καλοδουλεμένα και... Μην φοβάσαι το σπάσιμο , τρύπησέ τα, αντέχουν, εγώ τρυπώ πάρα πολύ παλιά από το 19οο και δεν έχουν πάθει τίποτε ,αν θες να σου στείλω μερικά με μεγάλη ευχαρίστηση έχουμε άφθονα!!! το μικρόβιο του ρακοσυλλέκτη το έχω κολλήσει και οι κόρες μου δεν θέλουν να με ξέρουν!!Στην καινούργια ανάρτηση τα κεραμίδια είναι από τότε που έγινε αυτό χωριό και εγώ έχω βαλθεί να αφανίσω τις στέγες των ακατοίκητων.....Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είπα και πιο πάνω, θα επιχειρήσω να τα τρυπήσω. Όσο για το μικρόβιο, άσε πολλές το έχουμε κολλήσει.Είναι άκρως μεταδοτικό.και κοίτα να αφάνισεις όσες περισσότερες στέγες μπορείς. Με άδεια ή και χωρίς. χα χα. Φιλιά.

      Διαγραφή
  29. Σωσώκα με έχει πιάσει το καλό μου!
    Εφτιαξα ένα με πηλό και θα το δείξω...χαχαχα περιμένω βαθμολογία!!!!

    Καλά δεν συγκρίνεται με ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΆ ΣΟΥ!!!

    ΤΑ ΚΕΡΑΜΙΔΙΆ ΔΕΝ ΣΤΆΖΟΥΝ ΣΤΗ ΣΚΕΠΉ....

    ΦΙΛΙΑ ΔΡΟΣΕΡΆ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιγόνη, είσαι όλο εκπλήξεις. Και μετά ζητάς από εμάς να σου κάνουμε μαθήματα.Μάλλον ανταλλαγή ιδεών θα κάνουμε. Φιλιά.

      Διαγραφή
  30. Αμα είναι ο άντρας κουβαλητης !...
    Γκρινιάζουν λίγο τα αγόρια μας για όλα αυτα που μαζεύουμε αλλά στο τέλος κολλάνε κι αυτοί το μικρόβιο. Εμείς παίρνουμε παλιά κεραμίδια από ένα γκραμισμένο υπόστεγο στο χωραφι ενός γειτονα που θεωρεί ότι του το ...καθαρίζουμε κιόλας και βαζουμε επάνω τους κυρίως εικόνες. Το τρυπημα γίνεται πολύ ευκολα με τρυπανάκι, μη το φοβάσαι, πολύ σπάνια σπάει κάπιο, αν και καλό είναι να τρυπιούνται πριν φτιαχτούν.
    Έγιναν πολύ όμορφα, οπότε συνέχισε!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη,σίγουρα τα επόμενα θα τα τρυπήσω και σίγουρα πριν τα φτιάξω, για να μην τα κλαίω μετά.Και να ξέρεις οτι το μικρίβιο αυτό είναι μεταδοτικό, δεν μπορείς να το ...αγνοήσεις.Φιλιά.

      Διαγραφή
  31. Πολύ όμορφα ,ιδιαίτερα τα δύο πρώτα έχουν υπέροχες εικόνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Και τώρα στην θέση μου καθομαι σαν καλό παιδί...να σου πώ ότι σου έχουν πει όοολες οι φίλες οτι τα κεραμίδια σου δείχνουν την αξία τους έτσι όμορφα που τα έφιαξες...και μας ξεμιαλίζεις...τωρα αν σου πάρω καμιά γλαστρούλα απο εκεί που τις εχεις στα σκαλια κοντα.. εγώ θα φταίω;;; αφου ειναι τόσο όμορφες!!!1 μου επιτρέπεις;;;; το τι θα την κανω θα δούμε......καλό ξημερωμα,,,και φιλούρες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα έλα και πάρε όσες γλάστρες θέλεις. Θα γλυτώσω και το πότισμα.χα χα
      Φιλιά και κοίτα να μην πηγαίνεις σε πολλά μπητς πάρτυ.

      Διαγραφή
    2. Κατι ξερεις ..εσύ κάτι ξερεις.... χι..χι.. μπήτσ πάρτυ βλεπω... καλε πιός το σφύριξε;;; αμαν πιά να μην δείτε άθρωπο να προκόψει..χι..χι.,

      Διαγραφή
  33. Μοιάζουν ζωγραφιστά! Τύχη βουνό που έπεσαν στα χέρια του καλού σου! Θα μου άρεσαν πολύ κρεμασμένα σε μπαλκόνι...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα, ακόμη δεν έχω σκεφτεί που θα τα βάλω. Και η ιδέα σου για το μπαλκόνι, καλή είναι.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  34. Όλα είναι υπέροχα. Μπράβο στον καλό σου που σου τα έφερε μπράβο και σε σένα που τα έφτιαξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Υπέροχα τα κεραμίδια σου, οι εικόνες τους είναι εκπληκτικές!!Μπράβο πολλή όμορφη δουλειά!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά την προεργασία του αντικειμένου, το άλλο δύκολο είναι να πετύχεις το θέμα.
      Φιλιά και σε σένα.

      Διαγραφή
  36. Μαρία,είναι τέλεια!
    Κεραμίδια βρίσκω άφθονα,έχω δλδ μαζέψει αρκετά,αλλά περιμένουν.....
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα να περιμένουν και θα έρθει η ώρα τους να τα μεταμορφώσεις.Φιλιά

      Διαγραφή
  37. Τώρα που πλάκωσε κι η Γαλλία μέχρι νάρθω τι να πω η ερμη; για τη σκουπιρομαζωχτρα που μας έθισε όλες;για τον άντρα-κουβαλητή που όχι δε λέει (έχω ιδίαν άποψη)για τη Σωσώ καλλιτέχνη που όσο πάει κι εξαπλώνεται η χάρη της;
    Τα κεραμίδια δυστυχώς μιάς παρακείμενης αποθήκης εγω δε τα πρόλαβα,την έριξαν σε χρονο dt και φυσικά τακαναν ρημαδιό, φευ!
    Εσυ τ αξιοποίησες υπέροχα,ειδικά τα πρώτα δύο έχουν ασυνήθιστα ριζόχαρτα κι είναι πίνακες ζωγραφικής...το λέει η ζωγράφος(που κοιτάς καλέ; Εγώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κακό πράγμα ο ...εθισμός , Χαρά μου.
      Και το μικρόβιο, μεταδοτικό.
      Και ...σε σένα κοιτάω , μην προσπαθείς να αποστρέψεις το βλέμμα μου.

      Διαγραφή
  38. Έτσι που τα κοιτώ, πραγματικά δεν ξέρω ποιό να επιλέξω ως πιο όμορφο. Πραγματικά πολύ καλή δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε είδους επιλογή είναι δύσκολη.Και εγώ δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο.Και ακόμη πιο δύσκολο είναι όταν πρόκειται να ...αποχωριστείς κάτι από αυτά που έχεις φτιάξει.

      Διαγραφή
  39. Πολυ ξεχωριστα τα εργα-κεραμιδια Σωσω μου,..κατι προσθεσες και με το μαγικο σου χερακι ,δε νομιζω να ειναι απλο decoupage!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εεεεε, όλι και κάτι πρόσθεσα.
    Χρειάζεται και λίγη ενσωμάτωση, που και που.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μέχρι τώρα αγαπημένη έλεγα πόσο τυχερό είναι το αγόρι!!!! Καλά τώρα πια δεν έχω λόγο να μην χαιρετάω και τη δική σου τύχη!!!!! Πραγματικά σας βλέπω να κουβαλάτε όλα τα κεραμίδια στο σπίτι σας! Μπράβο σου πάντως Σωσώκα μου, για άλλη μια φορά έκανες εξαιρετική δουλειά!!!! Τα ζωγράφισες και από πάνω!!!! Τέλεια!!!!! Σε φιλώωωωωω!!!!!!!
    Α!!!! Αν θέλεις βοήθεια με το κουβάλημα, είμαι διαθέσιμη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολυ ωραία σου έγιναν!Αυτά με τα πουλάκια τα λάτρεψα!και εγω τα μαζεύω όπου τα βρώ τα κεραμιδάκια, ευτυχώς που δίνουν ένα χέρι βοηθείας και οι άντρες μας!φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εξαιρετική η μεταμόρφωσή τους, Σωσώ μου! Άνθισαν και τα επισκέφτηκαν πουλιά!
    Μάζευα κι εγώ παλιά αλλά τώρα πού; Εδώ δεν υπάρχουν στο δρόμο αλλά στα μαγαζιά!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Υπεροχα τα κεραμίδια σου! όμορφα χαρούμενα χρώματα, λουλούδια και πουλάκια! Επίσης θέλω να σε ευχαριστήσω για την υποδοχή σου, στην γειτονιά σας.Θα δεις κι εσύ σχετικές αναρτήσεις με decoupage στο δικό μου σπιτάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Bom dia, obrigada por me seguir!! Seja muito bem vinda!
    Vim conhecer também o seu blog e fiquei encantada com os seus trabalhos!! São lindas essas telhas pintadas!! Adorei!!
    Parabéns pelo belo trabalho!!
    Bjs e um lindo dia
    Dulcineia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 彡✿✿⊱╮
    Que lindas! Maravilhosamente decoradas.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil
    ✿彡¸.•°`♥✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Σωσώκα μουυυυυυυυ!!!!!! Περνάω για καλό Σαββατοκύριακο και πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Wow I like it!!!!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΩΣΩ ΜΟΥ.ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΚΕΡΑΜΥΔΙΑ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.
    ΕΧΩ ΜΑΖΕΨΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΗΣΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ .
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΒΟΥΤΙΑ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλημέραααααα!!!!!! Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα κοριτσάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Υπέροχα τα κεραμίδια και μόλις απέκτησα καινούριο στόχο. Κοίτα να δεις που θα ξαναπιάσω το decoupage ... Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα ερεθίσματα που μου δίνεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Σωσώ καλησπέρα,λίγο καθυστερημένα ανακάλυψα τα κεραμίδια σου και...είναι όντως πανέμορφα!
    Αν δεν με κατάλαβες είμαι η Μαρία από τις Χρυσομέλισσες!
    Όσο για το μικρόβιο που λες, άσε το έχουν κι άλλοι,περνάμε με τον άντρα μου μπροστά από σκουπίδια και γυρίζει και μου λέει:Θα σου βάλω παρωπίδες σαν τα άλογα!για να μην βλέπω,αλλά δεν γίνεται το βλεμματάκι μου το ρίχνω,κόβεται το χούι?
    Κάπου έγραψες ότι κάτι μικρά κεραμιδάκια τα είχες αγοράσει, μήπως θυμάσαι από που,γιατί ψάχνω να βρω τέτοια
    μικρά και δεν ξέρω που να πάω.
    Αν θέλεις στείλε μου μέιλ στις χρυσομέλισσες.
    Σ ευχαριστώ και καλή Κυριακή........

    ΑπάντησηΔιαγραφή