Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Το πριν και το ...μετά





.......... κι ας μοιράζομαι ακόμα
στο πριν, στο ποτέ στο μετά.........





Άσχετο το τραγούδι με αυτά που θα δείτε.
Μια μουσική υπόκρουση  για να μην διαβάσετε την ανάρτηση στα μουγγά.
( Ωραίο τραγούδι όμως, δεν νομίζω να διαφωνείτε. )

Σχετικό γιατί μιλάει για  το πριν και το μετά.
Έργα του πριν ( τω καιρώ εκείνω...)
έργα του μετά ( decoupage ) με μια δόση του πριν.
Πάλι σας μπέρδεψα;
Ας σας ξεμπερδέψω.
Πάμε στο πριν.





Κάάάάποτε είχα ασχοληθεί και εγώ με πέτρες, συρματάκια, χάντρες.......






 Είχα φτιάξει  βραχιόλια  κολιέ και σκουλαρίκια.....
Τα σκουλαρίκια, επειδή δεν έχω τρυπημένα τα αυτιά, τα έφτιαχνα από κουμπιά ή από φύμο και τους κόλλαγα κλιπς από την πίσω μεριά.






  Άλλα για μένα και άλλα για δώρα.
Πέρασε ο καιρός, τα βαρέθηκα, τα έδωσα.
Αυτά τα δυο... γλύτωσαν.
Ίσως γιατί είχαν διαισθανθεί ότι κάποτε θα εκτίθεντο διαδικτυακά.






Το σεμέν είναι φτιαγμένο με βελόνες. 
Το σχέδιο ήταν σε κάποιο περιοδικό ( το μισό ) . Το είχα ξεσηκώσει σε ριζόχαρτο.Είχα διπλώσει το ριζόχαρτο για να ξεπατικώσω και το άλλο μισό. Μετά είχα πάρει φύλλα εφημερίδας , ίσως και μια εφημερίδα ολόκληρη, και βάζοντας από πάνω το ριζόχαρτο με το σχέδιο, τα είχα τρυπώσει όλα μαζί.
Είχα πλέξει ένα κορδόνι με το βελονάκι ( μέτρα ολόκληρα ) και το είχα τρυπώσει και αυτό ακολουθώντας το σχέδιο. Σε αυτό το σημείο το εργόχειρο έμεινε στην ντουλάπα για αρκετό καιρό.
Όταν μου ήρθε η όρεξη και το θυμήθηκα και είπα ότι καιρός είναι να το τελειώσω, να αδειάζει ο χώρος....







 Άρχισα με   βελόνα και κλωστή, να ενώνω αντικριστά το κορδόνι και μετά τις βελονιές να τις καλύπτω με αζούρ. Είχα αγωνία να το ξετρυπώσω από τα χαρτιά και να δω τι είχα καταφέρει. Το αποτέλεσμα μου άρεσε.






 Αυτό ήταν το πριν.
Το μετά δεν χρειάζεται να σας  το εξηγήσω.



  Μόνο θα σας πω πως, είναι φτιαγμένο με ριζόχαρτο,

 

 παλιές φωτογραφίες, κατεβασμένες από το ίντερνετ και καμένες στις άκρες τους , από έμπνευση στιγμής και πατίνα.



21 σχόλια:

  1. Lindos los collare, la cajita.
    Soy tu seguidora, espero lo seas tambièn de mi blog.
    saludos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ώστε εξελίχθηκες τόοοοοσο πολύ όσο καιρό έλειπα εεε???
    Άκου καμένες φωτογραφίες...

    Καλά λοιπόν, θα περιμένω να μου τα πεις από κοντά.

    Καλό βράδυ και Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. eulalia,
    σε ευχαριστώ για την επίσκεψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρύσα
    εξελιγμένη ήμουνα ανέκαθεν, αλλά το έκρυβα.
    Όσο για το αν θα περιμένεις να τα πούμε από κοντά, θα μας πάρει ο...χειμώνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πανέμορφα οοοοολα!!!!!
    εντυπωσιάστηκα με το σεμεν!!!....
    εμένα η ικανότητά μου φτάνει μέχρι την σταυροβελονιά...... όλα τα υπόλοιπα μου φαίνονται ακαταλαβίστικα.....
    .... πέρνα μια βόλτα από < κοσμήματα με χαντρες> έχει μια ωραία τεχνική για κυρίες που δεν έχουν τρύπες στα αυτιά!!!
    φιλιά!!!και καλό Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξελιγμένη,δεν σε πειράζει που δε κατάλαβα Χριστό (με το συμπάθιο),εγω δε δηλώνω εξελιγμένη, μάλλον οπισθοδρομικά ρομαντική και δε το κρύβω...
    Τι μετέφερες στο ριζόχαρτο,τι στις εφημερίδες, τι έπλεξες,τι καρίκωσες ,τι έβγαλες;;;;εμένα πάντως το λάδι!
    Πάντως όπως κι αν το κανες είναι ΥΠΕΡΟΧΟ,όσο για το κουτάκι θα μου τα πεις εκ του σύνεγγυς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. majia,
    σε ευχαριστώ για την πρόσκληση.Έρχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τη διαδικασία που ακολούθησες για να φτιάξεις το κέντημα, δεν μπόρεσα να την παρακολουθήσω, αλλά το αποτέλεσμα με εντυπωσίασε από την πρώτη κιόλας φωτογραφία! Υπέροχο και πρωτότυπο! Και μάλλον μπελαλίδικο, αλλά τα ωραία είναι και δύσκολα...
    Όμορφα και τα κοσμήματα και το decoupage, αλλά εγώ έμεινα στο κέντημα, που αν κατάλαβα καλά μετά την τρίτη ανάγνωση,δεν έβλεπες τι έκανες;;;
    Μπαρντόν;;; Πού και να μην το έκανες στα τυφλά δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. parakelsoscooks τι ομορφο που εγινε το λασε σου !!!!
    ποσο καιρο το ειχες αφησει ???παντως οχι πιο πολυ απο το δικο μου -18 χρονια- να δω ποτε θα το τελειωσω και εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρε Μαρία μου αυτό με το εργόχειρο ούτε κι εγώ το κατάλαβα- κι όσο να πεις έχω και μια προ'υ'πηρεσία -μάλλον θα πρέπει να μας το δείξεις επί τω έργω...
    Κατά τα άλλα παλιές και καινούριες δημιουργίες είναι εξίσου όμορφες! Και τα κοσμήματα και το κουτάκι έχουν στυλ και μ' αρέσουν πολύ!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ!!!!!!!!!
    ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ,ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙΣ , ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!
    ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΡΓΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποιο απο ολα να πρωτοθαυμασω και για ποιο απο ολα να πρωτοπω μπραβο;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Μαγδα,Ειρήνη,Νίκη,Ρένα και meanan
    θα προσπαθήσω να περιγράψω ξανά τον τρόπο κατασκευής του σεμεν, γιατί για να σας τον δείδω είναι κομματάκι δύσκολο. Τα καλά πράγματα μια φορά γίνονται.
    Ξεπατικώνουμε το σχέδιο σε ριζόχαρτο.Παίρνουμε αρκετά φύλλα εφημερίδας στο μέγεθος του ριζόχαρτου.Βάζουμε το ριζόχαρτο πάνω από τα φύλλα και τα τρυπώνουμε όλα μαζί με μεγάλες βελονιές.Έτσι έχουμε μια βάση, για να δουλέψουμε το σχέδιο. Πλέκουμε με το βελονάκι κορδόνι, πολλά μέτρα.Μέχρι εδώ πιστεύω να το καταλάβατε.Το κορδόνι, το τρυπώνεις και αυτό στο ριζόχαρτο, εκεί που σου δείχνει το σχέδιο.Είναι ο κορμός. Το σχέδιο του εργόχειρου βασίζεται στο κορδόνι. Σαν φίδι το στρίβεις , το γυρνάς δεξιά , αριστερά και σχηματίζεις λουλούδια, κύκλους και ότι άλλα σχέδια θέλεις και υπάρχουν στο σχέδιο.Για να μείνει όμως το κορδόνι στην θέση του,πρέπει κάπως να στερεωθεί για να μην χάσει το σχήμα που του έδωσες. Κάποια σημεία του κορδονιού, αντικριστά, τα στερεώνεις με την βελόνα. Αν η απόσταση είναι μεγάλη δημιουργείς , πάλι με την βελόνα, σχέδια.
    Είρήνη, πρέπει να το είχα στην ντουλάπα γύρω στσ οχτώ χρόνια.Είχα τρυπώσει το κορδόνι και φοβόμουνα να το συνεχίσω, γιατί νόμιζα ότι δεν θα κατάφερνα το ένωμα με την βελόνα.Πιστεύω να ήμουν λίγο περισσότερο σαφής αυτή την φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τώρα είναι πιο κατανοητό, μα παραμένει πολύ δύσκολο! Σε θαυμάζουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίο το σεμέν, έχω μερικά της γιαγιάς μου και πραγματικά έχουν φοβερή συναισθηματική αξία. Και το κουτί πάρα πολύ όμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τώρα που κατάλαβα καλύτερα πώς γίνεται, μου φαίνεται ακόμη πιο δύσκολο! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφα είναι τα έργα σου!! κι εγώ δεν θα μπορούσα να τα κάνω μου φαίνονται πολύ δύσκολα.
    Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαράκι, υπέροχο, τέλειο,φανταστικό!!!!Το ερωτεύτηκα!!!(το σεμέν εννοώ χρυσή μου)Η τεχνική λασέ είναι στην ψυχή μου!!Ποτέ όμως δεν στρώθηκα να κάνω!!!Ξέρω ότι έχει πάρα-πάρα πολύ δουλειά.Το κορδόνι (τέτοιο έκανα) γίνεται δύσκολα και δεν βγαίνει αρκετή δουλειά!!!Αμ και το μετά με την βελόνα!!Τι κουράγιο!!Μπράβο σου για ακόμα μία φορά γλυκιά μου χρυσοχέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είδες ο έρωτας με χτύπησε κατακούτελα, ζαλίστηκα καιξέχασα να σου πω ότι την decoupage τη παίζεις στα δάχτυλα!!!Καταπληκτικό κουτί, ταιριάζει απόλυτα με το ύφος του λατρεμένου σεμέν!!!Και πριν και μετά και νυν και αεί , είναι τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή