Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

misirlou misirlou

Τα νέα τα μάθατε;

Δεν ήξερα που να απευθυνθώ
και κάνω ανάρτηση.

Δεν ξέρω αν παραβαίνω κανένα
άγνωστο κανόνα και νόμο,
όμως χάρηκα και ήθελα να το μάθετε και εσείς.

Η δική μας τσαχπίνα misirlou
ξεπέρασε τα σύνορα της χώρας μας.
Τα έργα της έφτασαν να τα θαυμάζουν
μέχρι το Zagreb.

Το τραπεζάκι- κονσόλα,
που όλες μετά την ανάρτησή του ψάχνουμε στα σκουπίδια,
μήπως και βρούμε δυο πόδια από τραπέζι,
αναρτήθηκε στο blog της sandra z,
 treschicsandraz.blogspot.com
με την άδεια της misirlou .

Θαυμάστε το άλλη μια φορά
από το ξένο blog,
μόνο,
μην προσπαθήσετε να το μεταφράσετε .
Η μετάφραση είναι άθλια.

Και μην αφήσετε σχόλια σε εμένα.

Τα σχόλια σας  στο blog της misirlou.
http://misirloumisirlou.blogspot.com/

Μπράβο τσαχπίνα misirlou.

9 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mαρία μου, είναι καταπληκτικό όντως, και όχι μόνο το ότι η τσαχπίνα μας misirlou βγήκε εκτός συνόρων αλλά και το ότι έκανες ολόκληρη ανάρτηση για να το κάνεις γνωστό!!! Δεν έχω δει όμως που θενά σ΄αυτά που γράφεις κάποιο link στο blog της τσαχπίνας μας!! Απλά το αναφέρω.....αν μπορείς κάντο τώρα για να την γνωρίσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι....αξίζει τον κόπο!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την διεύθυνση του blog που έχει κάνει ανάρτηση το τραπέζι της τσαχπίνας misirlou το έχω γράψει, αλλά, το ξαναγράφω treschicsandraz.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χα χα χα χα αυτό το κορίτσι είναι παγκόσμιοοοοοοοοοοοοοο!!!!!! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπραβο στην τσαχπινα misirlou μας αλλα πολλα πολλα μπραβο και σε σενα γιαυτην την αναρτηση που δειχνει τι ανθρωπος εισαι
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mαρία μου, δεν εννοούσα το ξένο URL αλλά της misirlou. Τέλος πάντων το κατάλαβες και το έφτιαξες!!! Ευχαριστώ και με συγχωρείς που το επεσήμανα δημόσια.
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε. μα ήταν απίθανη αυτή η κονσόλα γι' αυτό κάνει διεθνή καριέρα! Όλοι έχουμε σουλουπώσει κάποιο παλιό έπιπλο κάποια στιγμή, αλλά η misirlu μεγαλούργησε ,ξεπερνά το στάδιο της αναπαλαίωσης και φτάνει στη δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρια..ειναι τιμη μου που το κανεις αυτο...Αναρτηση για μενα?....σε ευχαριστω απο τα βαθη της καρδιας μου οπως και οσους σχολιασαν!...
    δεν ξερω τι αλλο να πω....
    Το σκ..πιστευω να ειναι καλυτερα ο γιος μου και να τα πουμε στο τηλ.....φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή